Sygnity jest czołową polską firmą informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania własne oraz rozwiązania firm globalnych. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu, dla instytucji administracji centralnej i samorządowej oraz ochrony zdrowia, a także dla dużych i średnich firm najważniejszych sektorów gospodarki: bankowo- finansowego, ubezpieczeniowego, energetycznego i paliwowego. Posiadamy biura w 13 lokalizacjach w Polsce. W Sygnity S.A. obowiązuje Kodeks Etyki w Biznesie, który określa zasady postępowania gwarantujące przejrzystość i wiarygodność podejmowanych przez spółkę działań.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy.
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT.
Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy. Aplikuj do Sygnity już teraz!
U nas będziesz:
- Odpowiedzialny za administrowanie i monitorowanie dużych środowisk bazodanowych Oracle,
- Będziesz odpowiedzialny za administrację aplikacjami Oracle EBS,
- Świadczyć wsparcie dla Klientów w godzinach obowiązywania okien serwisowych,
- Współpracować z supportem producenta oprogramowania oraz sprzętu.
Jeśli posiadasz:
- Doświadczenie z Oracle DB,
- Znajomość systemów operacyjnych klasy Unix, Linux.
- Minimum 5 lat na analogicznym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym rozumienie dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
- Certyfikat OCA,
- Znajomość Oracle EBS,
- Znajomość różnych technologii baz danych.
Oferujemy:
- Udział w realizacji ciekawych projektów,
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie),
- Długofalową współpracę.