- #administracja IT
- #Poly (Plantronics & Polycom)
- #Harman
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w administrowaniu systemami i usługami konferencyjnymi opartymi na technologii Poly.
- Zaawansowana znajomość zasad funkcjonowania systemów audio i wideokonferencyjnych
- Zaawansowana znajomość technologii konferencyjnych Poly oraz integracji tych rozwiązań z infrastrukturą sieciową, siecią PSTN, uwierzytelnienia, bazami tożsamości i katalogowymi, aplikacjami środowiska biurowego oraz innymi systemami telekonferencyjnymi,
- Zaawansowana znajomość zagadnień sieciowych oraz urządzeń, usług i technologii powiązanych z systemami konferencyjnymi (router, balanser, firewall, protokoły sieciowe, QoS)
- Znajomość zagadnień związanych z protokołami i algorytmami szyfrowania (TLS, SSL)
- Znajomość zagadnień z zakresu rozwiązań wieloskładnikowego uwierzytelnienia z uwzględnieniem AD Federation Services
- Zaawansowana znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows Server, Linux Server oraz Windows Desktop
- Umiejętności programistyczne – w środowisku Windows i Linux Server związane z działaniami administracyjnymi, optymalizacją procesu utrzymaniowego i diagnostyką problemów
- Nastawienie na rozwój i poszerzanie kompetencji
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B2)
- Preferowane poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne (lub gotowość do bezzwłocznego poddania się procesowi weryfikacji dla klauzuli EU Confidential
- Znajomość technologii związanych z bezpieczeństwem systemów oraz rozwiązaniami opartymi o technologię OpenSource.
- Szkolenia i aktualne Certyfikaty dostawców technologii
- Współpraca z międzynarodową jednostką rozwoju w ramach wdrożenia i przejęcia do utrzymania systemu tele i wideokonferencyjnego opartego o technologie i usługi Poly (Plantronics & Polycom) i Harman
- Administracja systemem wdrożonym system tele i wideokonferencyjnym oraz powiązanymi komponentami zapewniającymi bezpieczeństwo komunikacji.
- Definiowanie sposobu konfiguracji urządzeń końcowych oraz wsparcie w implementacji i diagnostyce potencjalnych problemów.
- Analiza i rozwiązywanie problemów, usuwanie awarii, obsługa zgłoszeń związanych z usługami
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- 2/3: dwa dni w biurze, trzy skąd chcesz,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.