Ogłoszenie numer: 6189093, z dnia 2021-12-27
INNTEC to dostawca zautomatyzowanych rozwiązań z zakresu transportu i logistyki wewnątrzzakładowej.
Specjalizujemy się w innowacyjnych rozwiązaniach dla przemysłu, tworzymy rozwiązania ‘szyte na miarę’ dla klientów.
Inżynier sprzedaży - Specjalista ds. ofertowania
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
- sprzedaż maszyn i urządzeń firmy (kartoniarki, casepackery, stanowiska robotyczne, urządzenia specjalne)
- poszukiwanie nowych klientów oraz rynków sprzedaży
- sporządzanie ofert handlowych w zakresie rozwiązań automatyki i robotyki
- dokonywanie kalkulacji kosztowych proponowanych rozwiązań
- obsługa i kontakt z Klientem, utrzymywanie relacji
- wsparcie klientów w zakresie technicznych rozwiązań
- komunikacja z pozostałymi obszarami firmy (biuro projektowe, automatyka, produkcja)
Wymagania
- znajomość programu AutoCad lub innego graficznego (np. sketchup)
- umiejętność pracy z klientem oraz prowadzenia spotkań ofertowych
- dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów do klienta na terenie Polski
- wysoka motywacja do osiągania celów oraz szybkiej nauki
- umiejętność analitycznego i procesowego myślenia
- doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane maszyn i urządzeń)
- prawo jazdy Kat. B
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub B2B)
- szkolenie stanowiskowe, opiekun wdrożenia do pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie + premia uzależniona od efektów pracy
- elastyczny czas pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej
- kontakt z nowymi technologiami
- możliwość współtworzenia innowacyjnych produktów i usług
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
- telefon, komputer, po okresie próbnym możliwość samochodu służbowego
Mile widziane:
- wiedza w zakresie prowadzenia projektów
- doświadczenie w negocjacjach z klientem projektów o wartości 0,5-1 mln PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.