Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice Specjalista ds. Roszczeń Gliwice
Inżynier / Specjalista ds. Roszczeń

Inżynier / Specjalista ds. Roszczeń

NES Global Talent
Gliwice
praca stacjonarna
2205 dni temu

NES Global Talent jest firmą rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja.

 

NES Polska dla świetnie rozpoznawalnej firmy budowlanej, która specjalizuje się w realizacjach kontraktów budowlanych, serwisowych i montażowych w Polsce oraz zagranicą prowadzimy rekrutację na stanowisko:

 

Inżynier / Specjalista ds. Roszczeń
Miejsce pracy: Gliwice


Miejsce pracy: Gliwice

Wyjazdy służbowe: Częste na terenie Polski oraz Niemiec

Rodzaj umowy: o pracę

Raportuje do:Dyrektora Biura Obsługi Kontraktów

Benefity: Opieka medyczna, świadczenia socjalne, ubezpieczenie grupowe, kursy j. angielskiego, niemieckiego

Wynagrodzenie: Uzależnione od doświadczenia zawodowego Kandydata

 

Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie głównie odpowiedzialna za realizację kontraktów budowlanych, przemysłowych, montażowych oraz serwisowych pod kątem monitorowania zapisów kontraktowych oraz procesów roszczeniowych.

 
Zadania:
  • Monitorowanie procesu realizacji budowy pod kątem zgodności z kontraktem w zakresie obowiązków formalnych (terminy wystąpień/pism kontraktowych) oraz pod kątem możliwości występowania z roszczeniami finansowymi i/lub terminowymi;
  • Przygotowanie i weryfikację korespondencji kontraktowej wysyłanej do zamawiającego i podwykonawców;
  • Dystrybucję i archiwizację dokumentacji projektowej oraz dokumentów kontraktowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne);
  • Minimum 1 rok doświadczenia w administrowaniu kontraktem;
  • Dobra znajomość różnych form umów budowlanych;
  • Umiejętność analizowania ryzyka kontraktowego oraz prognozowania potencjalnych sytuacji konfliktowych;
  • Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robot;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Czynne prawo jazdy kat. B;
  • Rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność (gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Poznaj

NES Fircroft

NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....