W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Inżynier Serwisu (usługi DATA/VoIP+IT)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: IS.20.02
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingi na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Współpraca w ramach własnej działalności gospodarczej, wymagany własny samochód.
Realizowane zadania:
- Bezpośrednia realizacja techniczna usług konwergentnych dla Klientów, kompletowanie, konfigurowanie i instalowanie urządzeń dostępowych do sieci FR/ATM/ME/IP/xDSL oraz urządzeń CPE/CE w tym elementów środowiska VoIP.
- Realizacja wywiadów technicznych i audytów technicznych, rezerwacja zasobów.
- Prowadzenie specjalistycznego serwisu klienckiego, podejmowanie interwencji w terenie według wymagań określonych umowami SLA, diagnozowanie uszkodzeń w terenie, wymiana urządzeń lub ich elementów.
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji i dokumentacji technicznej realizowanych usług. Dokumentowanie miejsca instalacji sprzętu abonenckiego, ewidencjonowanie wykorzystywanych zasobów.
- Utrzymanie zasobów sprzętowych niezbędnych do realizacji usług. Weryfikacja poprawności działania urządzeń technicznych. Uczestniczenie w procedurach aktualizacji oprogramowania i procedurach serwisowych sprzętu.
- Zarządzanie powierzonym majątkiem, Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Współpraca z przedstawicielem klienta, podwykonawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w procesach dostarczania i utrzymania usług i wyposażenia. Udzielania wsparcia współpracownikom.
- Wdrażanie nowych usług, procedur i narzędzi, udział w pracach rozwojowych.
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie realizowanych usług, procedur, wykorzystywanego sprzętu oraz narzędzi.
Wymagania:
- Znajomość rozwiązań CISCO oraz co najmniej dwóch, innych dostawców rozwiązań DATA.
- Dobra znajomość technologii WAN (FIX/Mobile), LAN, WLAN takich dostawców jak: CISCO, Alcatel-Lucent, Huawei, Digi,… w zakresie: kompletowanie elementów sprzętowych, instalowania urządzeń, integracji z infrastrukturą sieciową oraz diagnostyki problemów o charakterze sprzętowym
- Dobra znajomość w zakresie standardowych konfiguracji urządzeń stosowanych w usługach (VPN, LAN) pozwalająca na diagnostykę podstawowych problemów konfiguracyjnych.
- Dobra znajomość rozwiązań stosowanych w okablowaniu strukturalnym LAN, przełącznicach MDF/DDF/ODF w zakresie: budowy, eksploatacji, audytowania, pomiarów, diagnostyki i usuwania uszkodzeń
- Dobra znajomość technologii dostępowych wykorzystujących łącza miedziane (xDSL), trakty cyfrowe (G.703/G.704), łącza optyczne (SM/MM) w zakresie: konfigurowania, instalowania, diagnostyki i usuwania uszkodzeń
- Podstawowa znajomość technologii PABX/VoIP dla wybranego dostawcy: CISCO, Alcatel-Lucent, Siemens/Unify, Slican, OneAccess w zakresie: kompletowania elementów sprzętowych, instalowania urządzeń, integracji z infrastrukturą sieciową oraz diagnostyki problemów o charakterze sprzętowym
- Dobra znajomość technologii sprzętowych stosowanych w komputerach osobistych klasy PC. Umiejętność podstawowej konfiguracji systemu MS Windows oraz podstawowych urządzeń IT środowiska biurowego.
- Uprawnienia do wykonywania prac na wysokości do 3m
- Uprawnienia elektroenergetyczne SEP w zakresie eksploatacji elementów do 1kV.
- Prawo jazdy kategorii B
- Język angielski na poziomie podstawowym (bierna znajomość)
- Certyfikacja na poziomie CCNA lub co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie działań serwisu terenowego
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.