W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
W związku z dynamicznym rozwojem organizacji poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera serwisu terenowego / Serwisant terenowy.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest wiodący, światowy producent precyzyjnych technologii optycznych i cyfrowych, który oferuje innowacyjne rozwiązania znajdujące zastosowanie w najnowocześniejszych systemach medycznych, aparatach cyfrowych i osiągnięciach naukowych. Misją firmy jest wykorzystywanie wielokrotnie nagradzanych, zaawansowanych technologicznie produktów do poprawy zdrowia ludzi oraz do zwiększania ich bezpieczeństwa i zadowolenia z życia.
Opis stanowiska
- Obsługa serwisowa urządzeń medycznych w publicznych i prywatnych placówkach służby zdrowia - naprawy, przeglądy, instalacje
- Prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu
- Prowadzenie dokumentacji wizyt serwisowych, przygotowywanie raportów napraw oraz uzupełnianie kart technicznych
- Zarządzanie podręcznym magazynem części zamiennych
- Bieżąca współpraca z zespołem handlowym oraz administracją serwisu
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe techniczne - preferowane kierunki: elektrotechnika, elektronika, mechatronika lub pokrewne
- Doświadczenie w obsłudze serwisowej
- Czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Znajomość języka angielskiego na dobrym poziomie (szkolenia i dokumentacja sprzętu w j. angielskim).
- Łatwość nawiązywania relacji, otwartość i komunikatywność
- Orientacja na klienta oraz umiejętność wychodzenia naprzeciw jego oczekiwaniom i potrzebom
- Samodzielność, dokładność i dobra organizacja czasu
Oferujemy
- Praca w znanej, prestiżowej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet premiowy
- Bardzo dobre środowisko pracy i jakościowa praca w gronie ekspertów
- Praca mobilna - samochód służbowy do użytku prywatnego
- Opieka medyczna, ubezpieczenie NNW i multikafeteria
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych oraz szkolenia
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.