Ogłoszenie numer: 181395, z dnia 2012-01-18
Engave, to wyspecjalizowana marka na rynku IT. Zespół tworzą doświadczeni eksperci dostarczający rozwiązania w dziedzinie zaawansowanych technologii IT oraz oferujący usługi klasy korporacyjnej z zakresu doradztwa, planowania, projektowania, implementacji i utrzymania systemów informatycznych oraz innowacyjnych i prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Inżynier Serwisu / Customer Engineer
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Realizacja usług typu On-Site Support - diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń sprzętu komputerowego zbudowanego głównie w oparciu o sprzęt IBM (Power Systems, System x, Disk Systems, Tape Systems, Storage Area Network)
Wymagania
- wykształcenie – preferowane wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier, magister), kierunki: elektronika, telekomunikacja, informatyka lub pokrewne praktyczna
- znajomość zagadnień dotyczących konfiguracji i diagnozowania urządzeń IBM
- znajomość i umiejętność konfigurowania systemów Windows, AIX
- dobra znajomość języka angielskiego (prowadzenie korespondencji i rozmów
z zespołami wsparcia) - umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętność współpracy z administratorami systemów
- prawo jazdy kat. B
- samodzielność, skrupulatność i konsekwencja w działaniach
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; w młodym, ambitnym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego, system szkoleń
- niezbędne narzędzia pracy
- stabilne warunki zatrudnienia