Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji produkcyjnej która ulokowana jest w Warszawy oraz w okolicach Warszawy, poszukujemy obecnie:
Inżynier Rozwoju Dostawców - SQE
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa Dostawców pod względem zapewnienia jakości,
- Rozwiązywanie problemów i analiza przyczyn źródłowych u dostawców i klientów w celu wyeliminowania wszelkich dysproporcji,
- Zapewnianie jakości komponentów w standardach automotive,
- Efektywna obsługa reklamacji Dostawców,
- Ocena i zatwierdzanie działań korygujących proponowanych przez dostawców,
- Planowanie i przeprowadzanie audytów u dostawców
- Ocena i zatwierdzanie dokumentacji PPAP dostawców,
- Przygotowywanie procedur dotyczących dostawców,
- Udział w projektach w tym wsparcie przy zatwierdzaniu prototypów,
- Współpraca z działem zakupów przy kwalifikacji i ocenie Dostawców pod względem technicznym i jakościowym
- Współpraca z inżynierami procesu przy problemach spowodowanych słabą jakością komponentów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne - mile widziane kierunki związane z zarządzaniem jakością,
- Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość standardów jakościowych przemysłu motoryzacyjnego,
- Otwartość na wyjazdy służbowe,
- Analityczne podejście do rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji zawodowych,
- Stabilne warunki zatrudnienia w intensywnie rozwijającej się organizacji,
- System benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, kafeteryjny program pracowniczy, świadczenia socjalne itp.)
- Przyjazną atmosferę w pracy - w firmie zorientowanej na pracownika.