Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.
Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.
Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.
Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy i marek na świecie poszukujemy osoby na stanowisko
- Realizowanie projektów wdrożeniowych, a w szczególności:
- kontakt z działem marketingu oaz projektantami w celu ustaleni zakresu projektu,
- tworzenie dokumentacji technicznej do produktu, w tym rysunków elementów i złożeniowych,
- tworzenie kalkulacji w estymatorze w systemie ERP,
- projektowanie opakowań indywidualnych oraz zbiorczych z uwzględnieniem wymagań logistycznych oraz montażu w miejscu docelowym,
- tworzenie instrukcji montażowych oraz innych materiałów wsparcia technicznego do nowych produktów,
- poszukiwanie rozwiązań w celu maksymalnej unifikacji i typizacji materiałów, okuć i procesów technologicznych,
- udział we wdrożeniu produktu na produkcje;
- poszukiwanie nowych materiałów i ich dostawców, pozyskiwanie informacji o wymaganiach formalnych dla produktów, monitorowanie oferty konkurencji, innowacji produktowych.
- znajomość języka angielskiego (B2) – warunek konieczny,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- znajomość programów do projektowania, np. SolidEdge (preferowany), SolidWorks, AutoCAD,
- wykształcenie techniczne,
- zdolności techniczne, analitycznego myślenia.
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
- samodzielność w realizacji zadań,
- pracę stacjonarną w Łodzi,
- rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji Pracownika,
- świeże owoce i warzywa dwa razy w tygodniu,
- Medicover – Pakiet Sport i Opieka Medyczna.