specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
14 godz.
Twój zakres obowiązków organizowanie, planowanie i prowadzenie robót sanitarnych, zgodnie z przepisami prawa, wymogami warunków Kontraktu i zarządzeniami Nadzoru, weryfikacja dokumentacji projektowej, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych oraz udział w procesie kalkulacji...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
14 godz.
Twój zakres obowiązków organizowanie, planowanie i prowadzenie robót sanitarnych, zgodnie z przepisami prawa, wymogami warunków Kontraktu i zarządzeniami Nadzoru, weryfikacja dokumentacji projektowej, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych oraz udział w procesie kalkulacji...
Główne zadania Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację kontraktów, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania; Koordynacja realizacji projektów; Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych kontraktów, przygotowywanie ofert oraz czynny udział w negocjacjach handlowych; Poszukiwanie...
Zakres obowiązków: analizowanie zmian kosztowych w zakresie prowadzanego procesu inwestycyjnego na budowie; koordynowanie projektowo-wykonawcze projektów inwestycyjnych; negocjowanie kontraktów w zakresie prac z kontrahentami; kontrolowanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej;...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 60,00 - 90,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
5 dni
Zakres obowiązków: Rozpatrywanie reklamacji klientów w oparciu o raporty 8D i wdrażanie działań naprawczych; Prowadzenie procesów reklamacyjnych związanych z komponentami dostawców; Aktualizacja dokumentacji jakościowej procesów produkcyjnych (Flow Chart, FMEA, Control Plan, APQP)...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: Opracowywanie projektów systemów sterowania, dobór komponentów do zautomatyzowanych maszyn/linii produkcyjnych; Opracowywanie szczegółowej dokumentacji technicznej w postaci schematów elektrycznych; Doradztwo techniczne dla klientów w języku angielskim; Wymagane...
Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Inżynier Projektant Elektryk
Zakres obowiązków:
Określanie zakresu prac dla systemów elektrycznych
Sporządzanie projektów systemów elektrycznych w oparciu o normy i dokumentacje Klienta
Specyfikacja i selekcja urządzeń\ systemów elektrycznych do zastosowań w strefie zagrożonej wybuchem
Współpraca z innymi branżami w celu realizacji zadań projektowych
Sporządzanie i sprawdzanie dokumentacji projektowej, m.in.: studium koncepcyjne, dokumenty wykonawcze, rysunki, raporty, obliczenia
Udział w testach (FAT) systemów i urządzeń elektrycznych
Współpraca z działami planowania i zakupów
Udział w składaniu ofert.
Wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,
Dobra znajomość języka angielskiego,
Znajomość systemów niskiego i średniego napięcia
Znajomość zagadnień specyfikacji i selekcji urządzeń i systemów elektrycznych
Znajomość typowych dokumentów projektowych i cyklu projektowego
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność wykonywania obliczeń dla systemów oświetlenia i systemów ogrzewania elektrycznego będzie atutem,
Doświadczenie w doborze urządzeń do stery zagrożonej wybuchem (ATEX) będzie atutem.
Oferujemy:
Doświadczenie projektowe w branży Oil&Gas, dla obiektów „offshore’ (platformy wiertnicze)
Możliwość zdobywania dalszego doświadczenia w środowisku specjalistów
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
14 godz.
Twój zakres obowiązków organizowanie, planowanie i prowadzenie robót sanitarnych, zgodnie z przepisami prawa, wymogami warunków Kontraktu i zarządzeniami Nadzoru, weryfikacja dokumentacji projektowej, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych oraz udział w procesie kalkulacji...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
14 godz.
Twój zakres obowiązków organizowanie, planowanie i prowadzenie robót sanitarnych, zgodnie z przepisami prawa, wymogami warunków Kontraktu i zarządzeniami Nadzoru, weryfikacja dokumentacji projektowej, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych oraz udział w procesie kalkulacji...
Główne zadania Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację kontraktów, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania; Koordynacja realizacji projektów; Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych kontraktów, przygotowywanie ofert oraz czynny udział w negocjacjach handlowych; Poszukiwanie...
Zakres obowiązków: analizowanie zmian kosztowych w zakresie prowadzanego procesu inwestycyjnego na budowie; koordynowanie projektowo-wykonawcze projektów inwestycyjnych; negocjowanie kontraktów w zakresie prac z kontrahentami; kontrolowanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej;...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 60,00 - 90,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
5 dni
Zakres obowiązków: Rozpatrywanie reklamacji klientów w oparciu o raporty 8D i wdrażanie działań naprawczych; Prowadzenie procesów reklamacyjnych związanych z komponentami dostawców; Aktualizacja dokumentacji jakościowej procesów produkcyjnych (Flow Chart, FMEA, Control Plan, APQP)...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: Opracowywanie projektów systemów sterowania, dobór komponentów do zautomatyzowanych maszyn/linii produkcyjnych; Opracowywanie szczegółowej dokumentacji technicznej w postaci schematów elektrycznych; Doradztwo techniczne dla klientów w języku angielskim; Wymagane...