DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.
Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.
To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.
- Prywatna opieka medyczna
- Domki letniskowe w Danii
- Bezpłatne autobusy
- Bilety do kina
- Imprezy firmowe
- Parking samochodowy i rowerowy
- Stołówka firmowa
- Karta sportowa i siłownia
Szukamy rozwiązań, a nie barier.
Nasz zespół pracuje nad ciągłym udoskonaleniem jakości przy procesach inspekcji wejściowej w ramach naszego Centrum Dystrybucji. Cenimy sobie wzajemną wymianę wiedzy i doświadczeń. Przy wykorzystaniu nowoczesnych i zaawansowanych technologii oraz łączeniu wiedzy z różnych obszarów dbamy o utrzymanie płynności produkcji i najwyższej jakości wyrobu, co pozwala nam pozostawać światowym liderem w naszej branży.
- wspieramy rozwój pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
- dofinansowujemy naukę języka angielskiego;
- dbamy o zdrowie i ducha – możesz skorzystać z firmowej siłowni lub zamiast darmowym autobusem pracowniczym przyjechać własnym rowerem i bezpiecznie zostawić go w wydzielonym miejscu;
- oferujemy także pakiet Medicover;
- na co dzień korzystaj ze stołówki z możliwością kupienia śniadań i obiadów;
- praca daje możliwość współpracy z kolegami z Danii i Szwecji przy projektach globalnych przez co na co dzień jest możliwość używania języka angielskiego.
- analiza materiałów odrzuconych w procesie inspekcji, praca z materiałem niezgodnym;
- tworzenie raportów niezgodności;
- bieżące raportowanie, komunikacja oraz nadzór nad reklamacjami do dostawców;
- optymalizacja procesu inspekcji, stosowanego wyposażania oraz systemów informatycznych;
- usprawnianie metod metrologicznych;
- tworzenie raportów jakościowych do dostawców;
- współpraca z innymi działami w firmie.
- umieć bardzo dobrze czytać oraz interpretować rysunek techniczny, także ten bardziej skomplikowany;
- znać i praktycznie obsługiwać sprzęt pomiarowy jak np. mikroskop pomiarowy, a także podstawowe narzędzia stosowane przy inspekcji materiałów (m.in. suwmiarka, głębokościomierz, potencjometr, śruba mikrometryczna, multimetr, piny pomiarowe, wysokościomierz)
- być specjalistą w zakresie materiałoznawstwa tworzyw sztucznych i metalurgicznych;
- projektować fikstury pomiarowe (mile widziane);
- umieć obsługiwać programy do projektowania komputerowego (CAD);
- znać GPS (Global Product Specification);
- posługiwać się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację.