Naszym Klientem jest zagraniczna firma, producent wysokiej jakości wyrobów dla wiodących marek w branży motoryzacyjnej.
Inżynier Jakości Klienta
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: 3685/2018/PR
Nr Ref.: 3685/2018/PR
Zadania:
- zarządzanie reklamacjami klienta, analiza części niezgodnych, definiowanie przyczyn niezgodności oraz zapewnienie właściwej informacji zwrotnej z akcjami korygującymi / planami poprawy (np. raporty 8D, obsługa portali klienta),
- definiowanie i wdrażanie wraz z jakością produkcyjną działań, w celu zabezpieczenia klienta po jego reklamacji,
- codzienne monitorowanie systemów klienta i komunikacja wewnątrz organizacji zgłaszanych problemów, inicjowanie działań natychmiastowych i analiz,
- przygotowanie i zarządzanie planami poprawy w przypadku odstępstw od celów lub po audytach klienta,
- analiza potencjalnego ryzyka i ocena potencjalnych kosztów reklamacji w uzgodnieniu z działem Finansów oraz Działem Jakości Klienta,
- przeprowadzenie oceny w imieniu klienta w zakładzie w celu zatwierdzenia i zwolnienia produkcji,
- koordynowanie APQP dla nowych produktów, podczas wdrażania nowego procesu, modyfikacji produktu, zmian w procesie, wdrożenia nowych dostawców,
- przygotowanie planów kontroli dla pre-serii, zawierających wzmocniony plan kontroli dla fazy SOP,
- przeprowadzanie audytów projektu i audytów procesu dla nowych linii produkcyjnych,
- przeprowadzanie lokalnych działań w celu analizy ryzyka nowych projektów,
- przygotowanie dokumentacji PPAP i przedłożenie jej do akceptacji klienta.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- dobra znajomość APQP, PPAP, FMEA,
- umiejętność zarządzanie reklamacjami Klienta (raport 8D, szybka analiza F3A),
- wiedza dotycząca metodologii i narzędzi rozwiązywania problemów,
- umiejętność przeprowadzenia jakościowej kontroli procesu oraz zabezpieczenia wczesnego etapu produkcji,
- wiedza odnośnie zgodności procesu produkcji ze specyficznymi wymaganiami klienta oraz specyfikacją produktu,
- znajomość narzędzi zarządzania błędami ludzkimi (TWTTP, Herca, Quality Gate, Quality Network),
- swobodna komunikacja w języku angielskim.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną dla pracownika i jego najbliższej rodziny,
- ubezpieczenie na życie,
- kursy językowe,
- możliwość wymiany doświadczenia ze specjalistami z całego świata,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl