Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Wspieramy naszego międzynarodowego Klienta w procesie rekrutacji na stanowisko Inżyniera Jakości ds. klientów i dostawców. Jeżeli posługujesz się językiem angielskim, posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej z branży automotive, chcesz spróbować swoich sił w firmie typu greenfield to zapraszamy do aplikowania. Ciekawe stanowisko, z realną szansą na rozwój zawodowy!
Inżynier jakości ds. klientów i dostawców
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje obowiązki:
- Planowanie i przeprowadzanie audytów jakościowych u klientów i dostawców firmy,
- Prowadzenie procesu kwalifikacji i wdrożenia nowego produktu,
- Reprezentowania firmy na zewnątrz w kontaktach z klientami,
- Nadzorowania wprowadzanych procedur i cykli w kontroli jakości, celem zachowania zgodności z wymaganiami klienta,
- Monitorowanie wskaźników jakościowych i prowadzenie oceny dostawców i klientów,
- Ciągłe podnoszenie jakości dostaw, nadzorowanie działań zapobiegawczych i korygujących, wdrażanie usprawnień u dostawców.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego technicznego,
- Doświadczenie w pracy w dziale jakości min. 2 letniego (preferowany branża automotive),
- Dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,
- Znajomości IATF i ISO 9001,
- Posługiwania się narzędziami jakościowymi tj. 8D, APQP, PPAP, SPC
- Dobra znajomość rysunku technicznego i umiejętność posługiwania się dokumentacja techniczną.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju w nowoczesnym zakładzie, w greenfieldzie,
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- Szkolenia,
- Doskonałą, rodzinną atmosferę w pracy.