Firma Emerson (NYSE: EMR), z siedzibą w St. Louis, Missouri (USA), to globalny lider łączący technologię i inżynierię zapewniające innowacyjne rozwiązania dla klientów na rynkach przemysłowym, komercyjnym i konsumenckim na całym świecie. Emerson dostarcza rozwiązania w ramach dwóch segmentów biznesowych: Automation Solutions (sterowanie procesami, automatyka przemysłowa, technologie montażowe, aparatura elektryczna i oświetleniowa), oraz Commercial & Residential Solutions (rozwiązania komercyjne i mieszkalne). Więcej informacji znaleźć można pod adresem www.Emerson.com.
Marka ASCO™ jest światowym liderem na rynku w zakresie produkcji elektrozaworów i automatyki przemysłowej, należy do amerykańskiego koncernu Emerson, który łączy najnowsze technologie, inżynierię i najbardziej innowacyjne rozwiązania.
W Zakładzie Produkcyjnym w Łodzi oferujemy ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się produkcją elektrozaworów, siłowników i podzespołów do nich. Główny profil produkcji stanowi obróbka skrawaniem i montaż.
Marka ASCO™ jest światowym liderem na rynku w zakresie produkcji elektrozaworów i automatyki przemysłowej, należy do amerykańskiego koncernu Emerson, który łączy najnowsze technologie, inżynierię i najbardziej innowacyjne rozwiązania.
W Zakładzie Produkcyjnym w Łodzi oferujemy ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się produkcją elektrozaworów, siłowników i podzespołów do nich. Główny profil produkcji stanowi obróbka skrawaniem i montaż.
Więcej informacji na stronie www.emerson.com
Inżynier Jakości Dostawców
Miejsce pracy: Łódź
Inżynier Jakości Dostawców odpowiedzialny będzie za wdrażanie długoterminowej strategii u dostawców, a w szczególności za zarządzanie działaniami korygującymi i koordynowanie planów doskonalących procesy. Będzie odpowiedzialny za badania, analizę i rozwiązywanie problemów związanych z jakością dostaw poprzez prowadzenie audytów, analizowanie trendów defektów i prowadzenie projektów mających na celu ciągłe doskonalenie. To kluczowa rola w zarządzaniu dostawcami, której celem jest dostarczenie wysokiej jakości materiałów do produkcji.
Obowiązki:
- Współpraca z dostawcami w celu spełnienia wszystkich wymagań jakościowych, a także utrzymania ciągłości i terminowości dostaw,
- Przygotowanie, realizowanie i aktualizowanie planu audytów dla krytycznych dostawców,
- Przeprowadzanie audytów u dostawców (głównie zagranicznych) w celu usprawnienia standaryzacji procesów, minimalizowania kosztów i ciągłego doskonalenia,
- Koordynowanie z dostawcami działań związanych z rozwiązywaniem problemów i analizą przyczyn w celu wyeliminowania niezgodności i zapobieganiu ich powtarzaniu się, weryfikacja wdrożenia uzgodnionych rozwiązań,
- Współpraca z Działem Planowania / Zakupów / Inżynierami w zakresie rozwoju dostawcy poprzez określenie konkretnych krótko- i długoterminowych celów jakościowych dostawcy i rozwijanie długoterminowych relacji z dostawcami, tworzenie i wdrażanie planów doskonalenia, a także możliwości redukcji kosztów,
- Zarządzanie reklamacjami i monitorowanie kosztów braku jakości, koordynowanie prac związanych z naprawą i selekcją niezgodnych komponentów,
- Aktywny udział przy wdrażaniu nowych dostawców i nowych komponentów do produkcji (audyty, PPAP).
Kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe, preferowane ukończone studia techniczne,
- Preferowane 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
- Wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania dostawcami, w tym oceny dostawców i prowadzenia audytów dostawców,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym,
Dodatkowym atutem będą:
- Wiedza i doświadczenie z pracą z różnymi przyrządami pomiarowymi do pomiarów długości i kąta,
- Znajomość różnych metodologii i technik jakościowych 8D, Lean, 5Why, Analiza Pareto, Six Sigma, FMEA, PPAP.
A co możemy Ci zaoferować?
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę na stanowisku stwarzającym realne możliwości rozwoju kompetencji,
- Wsparcie w początkowym etapie wdrożenia poprzez objęcie programem „Adaptacji Nowych Pracowników” przez okres pierwszych 3 miesięcy pracy,
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- Multikarnet sportowy dofinansowany przez Pracodawcę,
- Pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach.