MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145.
Inżynier Jakości Dostawców
Miejsce pracy: Olkusz
Nr Ref.: SQE/11/17
Zakres obowiązków:
- Aktywne uczestnictwo przy wyborze dostawców uwzględniając aspekty kosztowe, jakościowe i terminowość dostaw. Dalsze doskonalenie w wymienionych obszarach
- Proces kwalifikacji dostawców poprzez audyt (wstępny i procesu), rozwój i doprowadzenie do fazy zatwierdzenia komponentu do produkcji seryjnej
- Współpraca z dostawcami w aspekcie zapewnienia jakości dostaw wg określonych kryteriów
- Implementacja i uaktualnianie rekordów jakościowych we współpracy z działem Jakości tj. audytowanie dostawców i rekomendacja przy wprowadzaniu do panelu na potrzeby lokalne oraz grupowe z uwzględnieniem planu ciągłego doskonalenia
- Egzekwowanie od dostawców planu poprawy jakości dostaw wg uzgodnionych kryteriów
- Rozwój bazy dostawców w oparciu o ustalone kryteria tj. Responsible Business, Lean Manufacturing, QCD (Quality Cost Delivery)
- Współpraca i udzielanie wsparcia innym zespołom, głównie zakupowemu w celu zapewnienia optymalnego procesu działania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Doświadczenie (min. 3 lata) na podobnym stanowisku zdobyte w międzynarodowej firmie
- Biegła znajomość j. angielskiego i mile widziana komunikatywna znajomość j. niemieckiego
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów jakościowo-zakupowych
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość podstawowych narzędzi takich jak: PPAP, APQP, FMEA, SPC, 5-Why
- Znajomość podstawowych kontraktów jakościowych (Quality Agreement)
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych umożliwiających efektywną współpracę ze wszystkimi zespołami wewnątrz firmy
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracę w międzynarodowej organizacji
- Stabilne warunki zatrudnienia