- Zapewnienie utrzymania obiektu przemysłowego oraz biurowego, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej oraz w zgodzie ze standardami jakościowymi i wymaganiami prawnymi
- Identyfikacja potrzeb, inicjowanie i prowadzenie projektów w obszarze modyfikacji oraz modernizacji instalacji budynkowych, w tym remonty, przeglądy, serwisy
- Opracowywanie technicznej części zapytań ofertowych i umów z dostawcami serwisów z zakresu infrastruktury obiektów.
- Planowanie prac przeglądowych, konserwacyjnych i remontowych instalacji oraz tworzenie i nadzorowanie wewnętrznych instrukcji procesowych z zakresu przeglądów, monitoringu i napraw
- Nadzorowanie wykonawstwa i zarządzanie dostawcami serwisów realizowanych na terenie zakładu wraz z dokonywaniem odbiorów prac wykonanych przez dostawce
- Budżetowanie wydatków w zakresie obowiązków, definiowanie i monitorowanie wskaźników kosztowych
- Wsparcie działu UR w wykonywaniu analiz i rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych
- Wyższe techniczne (energetyka, elektromechanika, elektronika, automatyka)
- Doświadczenie w zarządzaniu i obsłudze instalacji zakładów przemysłowych oraz biurowych min. 3 lata
- Dobra znajomość Prawa Budowlanego i Dozorów Technicznych
- Samodzielna organizacja pracy
- Dobra znajomość standardów HACCP i GMP
- Umiejętność przeprowadzania analiz i zarządzania ryzykiem
- Znajomość narzędzi analizy statystycznej i metodologii rozwiązywania problemów
- Znajomość nowoczesnych zasad projektowania procesów produkcyjnych z wykorzystaniem standardów Lean Manufacturing
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.