Experis jest światowym liderem w dziedzinie doradztwa personalnego i rekrutacji specjalistów na stanowiska w sektorze IT, Inżynieria i Finanse.
Experis łączy wiedzę na temat branży z wyjątkowym zrozumieniem ludzkiego potencjału, dzięki czemu zapewnia kandydatom możliwość rozwoju zawodowego, poprzez pracę w środowisku najnowocześniejszych technologii wśród najlepszych specjalistów z branży IT.
Zadania:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za administrację, wdrażanie aplikacji i systemów oraz instalację, konfigurację infrastruktury sieci i serwerów. Projektować będziesz rozwiązania związane z zarządzaniem dostępem, infrastrukturą, systemami monitoringu wdrażanych rozwiązań, zapewnianiem wysokiej stabilności, skalowalności i bezpieczeństwa rozwiązań. Dodatkowo w ramach Technical Leadership będziesz wspierać mniej doświadczonych członków zespołu.
- Umiejętność konfiguracji i zarządzania systemami Windows oraz Linux;
- Doświadczenie w pracy z narzędziami zarządzania konfiguracją takimi jak Puppet, Chef oraz z technologiami powiązanymi np. Ruby ERB, Rspec;
- Znajomość technologii open source oraz praktyczna umiejętność zarządzania środowiskami opartymi o system Linux;
- Znajomość protokołów sieciowych i metod ich optymalizacji;
- Znajomość języka Shell (bash, zsh);
- Gotowość do podróży w ramach UK (wysoka rekompensata finansowa, opłacone zakwaterowanie i wyżywienie na miejscu).
Mile widziane:
- Znajomość przynajmniej jednego języka skryptowego (np. Ruby, Python);
- Zainteresowania w dziedzinie zabezpieczeń systemów i aplikacji;
- Doświadczenie w metodyce Agile;
- Doświadczenie w pracy na bazach danych NoSQL (np. MongoDB);
- Doświadczenie w pracy z narzędziami Continuous Integration, znajomość metodologii Continuous Delivery;
- Doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i utrzymaniu firmowych sieci komputerowych;
- Doświadczenie we wdrażaniu systemów na platformach SaaS/IaaS/PaaS.
- Różnorodność projektów i najnowsze technologie;
- Realizacja projektów w metodologii Agile;
- Uczestnictwo w profesjonalnych szkoleniach zawodowych;
- Przejrzysta ścieżka rozwoju zawodowego (identyczną dla pracowników oddziałów w Polsce i zagranicą);
- Elastyczny czas pracy (możliwość pracy zdalnej - do trzech dnie w tygodniu, dodatkowe dni urlopowe, core hours 10:00 - 16:00);
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę);
- Praca w ambitnym i zaangażowanym zespole, w „niekorporacyjnej" atmosferze;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z klientem zagranicznym;
- Możliwość współtworzenia firmowego bloga oraz uczestniczenia w dodatkowych wydarzeniach edukacyjnych organizowanych przez firmę;
- Pakiet socjalny (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport).