Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Cieszyn Pracownik help desk Cieszyn
Inżynier Helpdesk – Analityk Software

Inżynier Helpdesk – Analityk Software

Recruit.pl
Cieszyn
praca stacjonarna
3494 dni temu

Osoba na tym stanowisku będzie pracować w zespole inżynierów produktu (software, systemy pomiarowe) wspierając aktywnie Klientów w trybie rozwoju i serwisu oprogramowania B2B do pomiarów rozproszonych (JAVA, Oracle) pracując w terenie (miejsce pracy: ok. Cieszyna plus delegacje cała Polska, ok. 30 – 50% czasu).



Inżynier Helpdesk – Analityk Software



Cieszyn
nr ref. INS/CN/12/2014



Zadania:
  • Wsparcie dla Klientów (B2B) w zakresie doradztwa technicznego i serwisu oprogramowania pomiarowego;
  • Opracowywanie możliwych udoskonaleń oprogramowania w celu zaspokojenia potrzeb Klientów;
  • Doradztwo techniczne przy projektach dotyczących systemów zdalnego odczytu;
  • Walidacja oprogramowania oraz urządzeń systemowych (weryfikacja systemu oraz urządzeń elektronicznych (elementów systemu stacjonarnego odczytu);
  • Konfiguracja oprogramowania, serwerów i usług na potrzeby oprogramowania pomiarowego;
  • Opracowanie i walidacja dokumentacji technicznej;
  • Praca w trybie help desk II i III linia wsparcia (Polska), delegacje ok 30-50% czasu.


Oczekujemy:
  • 1 – 3 lata na podobnym stanowisku (tester, programista, projektant – developer SQL, analityk baz danych, junior software project manager, inżynier wparcia i serwisu, inżynier testów software), systemy pomiarowe, sieci, bazy danych (Oracle), projekty software JAVA SE / EE, JDBC, II lub III linia wsparcia helpdesk;
  • Wykształcenie: preferowane wyższe techniczne, optymalnie telekomunikacja, elektronika, systemy sieciowe, informatyka, systemy wbudowane;
  • Umiejętność współpracy z klientem, słuchania i selekcji informacji;
  • Znajomość od strony administracyjnej lub praktycznej systemów i baz danych SQL, znajomość relacyjnych baz danych (ORACLE) oraz programowania (JAVA SE/EE) lub testów aplikacji będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość protokołów sieciowych i zagadnień związanych transmisją danych w rozwiązaniach pomiarów rozproszonych będzie atutem;
  • Certyfikacja inżyniera JAVA, Oracle, Microsoft MCSE będzie atutem;
  • Znajomość języka angielskiego, komunikatywny angielski lub niemiecki będzie atutem;
  • Prawo jazdy kat.B.


Oferujemy:
  • ciekawą pracę w firmie o silnej pozycji na rynku;
  • zatrudnienie na pełny etat na czas nieokreślony (po okresie próbnym 1 – 3 mce) w długiej stabilnej perspektywie;
  • narzędzia pracy;
  • profesjonalny system szkoleń;
  • Uczestnictwo i ważną rolę w kluczowym projekcie software.


recruit_bottom2.jpg
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...