SOLUTIONS FOUND • PROMISES KEPT
ANOVO is a market-leading provider of supply chain services.
We provide our customers with exceptional solutions that deliver value, innovation, and a high level of customer satisfaction, supporting ever-changing, technically complex devices.
ANOVO Polska należy do grupy ANOVO, światowego lidera wśród dostawców usług serwisowych dla rynku telekomunikacyjnego i multimedialnego. Od marca 2015 r. Anovo stało się częścią firmy INGRAM MICRO Company – największego na świecie dystrybutora produktów elektronicznych m.in. Acer inc., Apple, Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Lenovo, Microsoft, Samsung.
Inżynier ds. Wsparcia Produktu i Procesu
Miejsce pracy: Pietrzykowice
Nr Ref.: INŻ/2015/07
Zadania:
- Wdrażanie nowych produktów w procesie serwisowym - przygotowanie technologii, dokumentacji oraz szkolenie pracowników,
- Wsparcie istniejących procesów serwisowych produktów (dekodery, modemy, telefony),
- Utrzymanie infrastruktury telekomunikacyjnej i sygnałowej na liniach serwisowych,
- Poszukiwanie usprawnień procesowych w kierunku zwiększenia wydajności, poprawy jakości oraz redukcji kosztów.
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe: elektronika i telekomunikacja lub pokrewne,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w przemyśle elektronicznym - min. 1 rok,
- Obowiązkowa dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Umiejętność diagnozowania i naprawy sprzętu elektronicznego będzie atutem,
- Mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej (3G/4G, xDSL) i telewizyjnej (DVB-S\T\C, IPTV),
- Znajomość obsługi komputerów (Windows, Office),
- Znajomość zagadnień: Lean Manufacturing, 5S, Kanban.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji o międzynarodowym zasięgu,
- Bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do karty Multisport, bony świąteczne - 2 razy w roku, dopłaty do wypoczynku, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, wyjazdy integracyjne).