LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla naszego klienta, prowadzimy obecnie proces rekrutacji do nowo otwieranej fabryki pod Goleniowem. Przedsięwzięcie to zakłada transfer całego zakładu produkcyjnego ze Szwajcarii i otwarcie polskiego wydziału produkcyjnego na powierzchni ponad 26.000 m2.
Poszukujemy osób gotowych na wyzwanie, chętnych aby tworzyć nową jakość i budować oddział zupełnie od podstaw, oszukujemy m innymi innymi osób na stanowisko :
Zakres obowiązków:
Jako inżynier procesu będziesz przydzielony do jednego z 3 obszarów produkcyjnych i jako jedyna osoba w danym obszarze będziesz odpowiadał/a za usprawnienia procesowe, poszukiwanie obszarów do usprawnień, współprace z innymi inżynierami (jakości, logistyki, utrzymania ruchu) przy projektach usprawniających, w tym za:
- Odpowiedzialność za planowanie nowych oraz optymalizacje istniejących usprawnień produkcyjnych
- Rozwój koncepcji produkcyjnych, planowanie zasobów materiałowych i zasobów ludzkich dedykowanych do poszczególnych zadań
- Tworzenie dokumentacji produkcyjnej (work plany, KPI)
- Planowanie i egzekwowanie odpowiednich wskaźników produkcyjnych
- Kontrola procesów pod kątem efektywności kosztowej
- Zmiany i planowanie działań zmierzających do poprawy jakości takich jak – zmiany narzędzi, testów, FMEA itp.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne – inżynieryjne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej o profilu produkcji seryjnej, mile widziane doświadczenie w produkcji wysoko skomplikowanej
- Gruntowna wiedza i przeszkolenie z obszaru różnych rodzajów produkcji (np. cięcie, montaż manualny, technologie zaopatrzenia produkcji)
- Wiedza na temat metodyki procesu produkcji i planowania produkcyjnego (COPE - Method)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
- Asertywność, analityczny i ustrukturyzowane podejście do pracy
- Umiejętność współpracy – pracy w grupie, inicjatywa
Oferta:
- Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia, wraz z pakietem socjalnym
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość uczestnictwa w projekcie budowy od podstaw nowoczesnej fabryki - transfer linii i technologii (produkcja materiałów ściernych), szansa na zbudowanie zespołu, stworzenie struktur i strategii uruchomienia fabryki w Polsce
- Pierwszy okres zatrudnienia (do max. Kilka miesięcy) związany będzie z pobytem w oddziale firmy klienta w Szwajcarii – codzienna współpraca z kierownictwem tamtejszego oddziału, poznanie procesów produkcyjnych, parku maszynowego, struktury i kultury organizacyjnej firmy, celów, założeń, planów inwestycyjnych itd.