Dla globalnego, europejskiego producenta zautomatyzowanych maszyn i linii przemysłowych oraz zrobotyzowanych stanowisk w związku z rozwojem struktur w Europie, poszukujemy Inżyniera ds. Uruchomień - przemysł ciężki.
- Rozruch i konfiguracja (3-4 u jednego Klienta) w pełni zautomatyzowanej linii do obróbki blach, profili, rur w Polsce oraz w innych krajach.
- Szkolenie operatorów z obsługi poszczególnych elementów linii.
- Utrzymywanie kontaktu z zagranicznym wsparciem technicznym.
- Uczestnictwo w zagranicznych szkoleniach.
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego (Lidera działu uruchomień - zagraniczny przełożony, kontakt w języku angielskim).
- Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku związanym z budową maszyn, elektryką, robotyką, mechatroniką, lub pokrewne.
- Doświadczenie na stanowisku Inżyniera ds. Uruchomień / Inżyniera Serwisu / Inżyniera Aplikacyjnego rozwiązań do przemysłu ciężkiego.
- Umiejętność analizy schematów elektrycznych w celu diagnostyki maszyny.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z zagranicznym wsparciem technicznym, raportowanie do bezpośredniego przełożonego oraz udział w szkoleniach w centrali firmy w Europie.
- Gotowość do podróży służbowych i zwiedzania świata (Kraje w Europie, USA, Meksyk, Kanada, Korea południowa).
- Prawo jazdy, kat "B".
- Zatrudnienie bezpośrednio przez Klienta w formie Umowy o pracę.
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w firmie o globalnej marce, nie narażonej na rotację.
- Praca w stabilnej, renomowanej, międzynarodowej firmie.
- Możliwość rozwoju w niewielkiej strukturze organizacyjnej, opartej o partnerskie relacje.
- Dostęp do nowoczesnych technologii.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, orientacyjnie w wysokości ok 13000-15000 brutto pensji podstawowej, dodatkowo płatne nadgodziny. Tryb pracy: (3 tygodnie wyjazdowe, 1 tydzień w domu). Dodatkowo płatne nadgodziny, diety, itp. Dodatkowo płatny ewentualny pobyt na weekend za granicą (w przypadku większej instalacji, wymagającej dłuższego pobytu u Klienta). Powyższe dodatki znacząco zawyżają wynagrodzenie podstawowe.
- Wszelkie narzędzia pracy.
- Zagraniczne szkolenia techniczne.
Poznaj
TBS Consulting
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.