Exatel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, dostarczający rozwiązania dla firm (również małych i średnich) oraz administracji publicznej. Jest spółką należącą do Grupy Kapitałowej PGE. Firma posiada własne data center, a jako operator oferuje usługi transmisji danych, a więc kompleksowe rozwiązanie, gwarantujące najwyższy standard obsługi. Ma również portfolio usług w chmurze, pozwalających na ograniczenie kosztów IT dla firm. Oferta firmy obejmuje usługi operatorskie, transmisję danych, dzierżawę łączy, usługi internetowe, głosowe, a także hosting i kolokację. Exatel dostarcza rozwiązania teleinformatyczne do przedsiębiorstw z sektora finansów i bankowości, energetyki, a także krajowych i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych. Spółka dysponuje 500 węzłami w kluczowych polskich miastach. Atuty konkurencyjnych rozwiązań Exatel to pojemność sieci, szybkość transferu i dostępność usług. Więcej informacji: www.exatel.pl.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie systemami telefonicznymi realizującymi usługi klasy 5 w technologii VoIP
- Optymalizowanie istniejących rozwiązań telefonii VoIP
- Proponowanie oraz testowanie nowych rozwiązań dotyczących istniejącego środowiska teleinformatycznego
- Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy podległych urządzeń i usług (SBC, switche, centrala tel.)
- Wsparcie techniczne dla użytkowników platformy usługowej (tzw. druga linia wsparcia)
- Zarządzanie i monitorowanie punktów styku między systemami
- Nadzór nad sprawnym i terminowym usuwaniem awarii i zgłoszeń w podległym obszarze
- Współpraca z innymi działami w firmie
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- Min 2 letniego doświadczenia w administrowaniu systemami abonenckimi VoIP u operatorów telekomunikacyjnych
- Min rok doświadczenia w administrowaniu i konfigurowaniu systemów BroadWorks
- Doświadczenie w zakresie wdrożeń i eksploatacji systemów typu Softswitch klasy 5
- Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych: SQL, MySQL, PostgreSQL, MS SQL Server
- Wiedza z zakresu: VoIP, ISDN, usług abonenckich i sieci głosowej,
- Bardzo dobra znajomość Systemu BroadWorks i Asterisk
- Znajomość systemów central abonenckich IPPABX, rozwiązań Call Center, IVR, FaxSerwer
- Dobra znajomość protokołów: SIP, SIGTRAN, SCCP, DSS1 i SS7
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Umiejętność współpracy w zespołach projektowych, nastawienie na cel
- Wysoko rozwinięte umiejętności analizy i rozwiązywania problemów technicznych
- Znajomość struktur organizacyjnych dużych korporacji
OFERUJEMY:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę na pełny etat w zespole pasjonatów telekomunikacji.
- Możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych i rozwoju osobistego.
- Niezbędne narzędzia pracy i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych