Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Żyrardów
Inżynier ds. sprzedaży i kontaktu z klientem

Inżynier ds. sprzedaży i kontaktu z klientem

Fair Recruitment
Żyrardów
praca stacjonarna
4864 dni temu


Fair Recruitment to niezależna agencja rekrutacyjna świadcząca usługi z zakresu doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz headhuntingu. Posiadamy bogate doświadczenie w rekrutacji, selekcji, relokacji na międzynarodowych rynkach pracy oraz w Polsce.



Inżynier ds. sprzedaży i kontaktu z klientem
Żyrardów
Numer referencyjny: IS/HAL/1801
Opis stanowiska:


Liczba wakatów:
1

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Miejsce pracy: Żyrardów, woj. mazowieckie

Rola:

  • Koordynacja procesu projektowania hali między sprzedażą a klientem-dealerem
  • Rozwiązywanie potencjalnych rozbieżności i dostarczanie potwierdzonych zamówień w gwarantowanym czasie, z właściwym poziomem jakościowym, w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
  • Koordynacja realizacji projektu w odniesieniu do umowy
  • Spełnienie oczekiwań klienta, które są jednoznacznie rozumiane przez wszystkich uczestników procesu w działach wewnętrznych firmy oraz poprawnie udokumentowane.
  • Utrzymywanie kontaktów z dealerami.
  • Doprecyzowanie szczegółów dostaw z dealerami

Główne obowiązki:

  • Zapewnianie produktu generalnego - hali stalowej z projektem
  • Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień, wyjaśnienia potencjalnych błędów i nieścisłości z projektantem i sprzedażą lub klientem
  • Wpisywanie zamówień do systemu i ich alokacja w harmonogramie produkcji
  • Rezerwacja surowców dla potrzeb zamówienia
  • Pisemne potwierdzenia warunków realizacji zamówienia
  • Uzgadnianie terminów dostawy z klientem i produkcją
  • Kontrola zgodności warunków finansowych przez klienta i potwierdzanie zamówienia w systemie SAP dla wystawienia faktury
  • Umieszczanie zamówień w SAP dla weryfikacji wartości sprzedaży – noty księgowe, zwroty do magazynu itp.

Kontakt z wewnętrznymi działami firmy:

  • Planowanie produkcji i wydziały produkcyjne
  • Sprzedaż i dział obsługi projektów
  • Zakupy
  • Pracownicy wsparcia technicznego
  • Transport i dokumentacja
  • Jakość
  • PST (Process Service Team)
  • Centrum usług finansowych
  • Magazyn

Inne obowiązki:

  • Obsługa zamówień od lokalnych klientów i ich rejestracja w systemie SAP
  • Koordynacja zamówień / anulacje w systemie SAP
  • Rezerwacje na surowce i umieszczanie zamówienia w harmonogramie produkcji
  • Składanie zamówień SAP i wystawianie dokumentów księgowych
  • Przygotowanie rozliczenia kontraktu
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek: budownictwo
  • Wiedza na temat budownictwa z technicznego punktu widzenia na poziomie średnim lub wyższym technicznym
  • Znajomość procesu projektowania i realizacji obiektów w konstrukcji stalowej jako atut
  • Praktyczna znajomość Autocad R2007
  • Mile widziane posiadanie uprawnień projektowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Praktyczna znajomość MS-Office & MS-Outlook
  • Znajomość systemu SAP i innych systemów logistycznych, np. Quintiq jako atut
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność dobrej komunikacji, praca w zespole, zarządzanie czasem własnym, zdolności analityczne, odporność na stres, dyscyplina
  • Zorientowanie na klienta
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • Zatrudnienie stałe w formie umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premia uzależniona od wyników sprzedaży
  • Niezbędne szkolenia i narzędzia pracy


Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych DzU nr 133 poz. 883
z późn. zm.)" Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.