Fair Recruitment to niezależna agencja rekrutacyjna świadcząca usługi z zakresu doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz headhuntingu. Posiadamy bogate doświadczenie w rekrutacji, selekcji, relokacji na międzynarodowych rynkach pracy oraz w Polsce.
Inżynier ds. sprzedaży i kontaktu z klientem
Żyrardów
Numer referencyjny: IS/HAL/1801
Opis stanowiska:
Liczba wakatów: 1
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Miejsce pracy: Żyrardów, woj. mazowieckie
Rola:
- Koordynacja procesu projektowania hali między sprzedażą a klientem-dealerem
- Rozwiązywanie potencjalnych rozbieżności i dostarczanie potwierdzonych zamówień w gwarantowanym czasie, z właściwym poziomem jakościowym, w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
- Koordynacja realizacji projektu w odniesieniu do umowy
- Spełnienie oczekiwań klienta, które są jednoznacznie rozumiane przez wszystkich uczestników procesu w działach wewnętrznych firmy oraz poprawnie udokumentowane.
- Utrzymywanie kontaktów z dealerami.
- Doprecyzowanie szczegółów dostaw z dealerami
Główne obowiązki:
- Zapewnianie produktu generalnego - hali stalowej z projektem
- Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień, wyjaśnienia potencjalnych błędów i nieścisłości z projektantem i sprzedażą lub klientem
- Wpisywanie zamówień do systemu i ich alokacja w harmonogramie produkcji
- Rezerwacja surowców dla potrzeb zamówienia
- Pisemne potwierdzenia warunków realizacji zamówienia
- Uzgadnianie terminów dostawy z klientem i produkcją
- Kontrola zgodności warunków finansowych przez klienta i potwierdzanie zamówienia w systemie SAP dla wystawienia faktury
- Umieszczanie zamówień w SAP dla weryfikacji wartości sprzedaży – noty księgowe, zwroty do magazynu itp.
Kontakt z wewnętrznymi działami firmy:
- Planowanie produkcji i wydziały produkcyjne
- Sprzedaż i dział obsługi projektów
- Zakupy
- Pracownicy wsparcia technicznego
- Transport i dokumentacja
- Jakość
- PST (Process Service Team)
- Centrum usług finansowych
- Magazyn
Inne obowiązki:
- Obsługa zamówień od lokalnych klientów i ich rejestracja w systemie SAP
- Koordynacja zamówień / anulacje w systemie SAP
- Rezerwacje na surowce i umieszczanie zamówienia w harmonogramie produkcji
- Składanie zamówień SAP i wystawianie dokumentów księgowych
- Przygotowanie rozliczenia kontraktu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek: budownictwo
- Wiedza na temat budownictwa z technicznego punktu widzenia na poziomie średnim lub wyższym technicznym
- Znajmość procesu projektowania i realizacji obiektów w konstrukcji stalowej jako atut
- Praktyczna znajomość Autocad R2007
- Mile widziane posiadanie uprawnień projektowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość MS-Office & MS-Outlook
- Znajomość systemu SAP i innych systemów logistycznych, np. Quintiq jako atut
- Wysoka kultura osobista, umiejętność dobrej komunikacji, praca w zespole, zarządzanie czasem własnym, zdolności analityczne, odporność na stres, dyscyplina
- Zorientowanie na klienta
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Zatrudnienie stałe w formie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premia uzależniona od wyników sprzedaży
- Niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych DzU nr 133 poz. 883 z późn. zm.)" Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
|