Firma Barona jest największym dostawcą usług zatrudnienia oraz jednym z największych pracodawców w Finlandii. Firma Barona prowadzi aktywną rekrutację również pracowników zagranicznych. Od ponad roku z powodzeniem obsługujemy także naszych Klientów w Polsce gdzie nasze działania obejmują zarówno rekrutację stała oraz tymczasową a także usługi outsourcingowe. Ponadto prowadzimy działalność w Szwecji, Rosji i w Estonii.
Barona Human Resource Services Sp. z o.o. jest Agencją zatrudnienia (nr licencji 8297) oraz członkiem Polskie Forum HR.
Masz doświadczenie w prowadzeniu działań związanych z rozwojem dostawców oraz doświadczenie w zarządzaniu procesem rozwoju komponentów? Chciałbyś dołączyć do zespołu, dynamicznie rozwijającego się skandynawskiego lidera branży produkcyjnej w Janowie Lubelskim?
Jeżeli odpowiedż brzmi „tak”, czekamy właśnie na Ciebie!
Opis stanowiska:
Otwartość, kreatywność, doskonałość. Znamy wartość ludzi z pasją, ludzi których wyróżnia zaangażowanie i entuzjazm. Jeśli jesteś osobą pełną motywacji jest to świetna okazja, by wykorzystać swoje umiejętności.
Jako Inżynier ds. rozwoju dostawców będziesz odpowiedzialna/y m.in. za:
- Wszelkie działania związane z rozwojem dostawcy od fazy rozwoju produktu, poprzez start produkcji seryjnej, rozwiązywanie problemów jakościowych leżących po stronie dostawców i wprowadzanie działań korygujących;
- Zarządzanie procesem rozwoju komponentów, jak i procesów dostawców zgodnie z założonymi celami (PQAP / APQP);
- Przeprowadzanie procesu zatwierdzania detali produkcyjnych (PPAP) oraz auditów procesu u dostawców
- Analiza wydajności produkcji dostawców – capacity management
- Implementacja praktyk i polityki jakościowej firmy u dostawców oraz nadzorowanie wdrożenia zaleconych działań korygujących
- Nadzór nad dokumentacją jakościową ze strony zakupów oraz ścisła współpraca z dostawcami w zakresie doskonalenia wyrobu i procesu produkcyjnego
- Monitorowanie statystyk jakościowych dostawców i reagowanie na problemy w celu osiągnnięcia celów jakościowych i logistycznych
- Rozwiązywanie złożonych problemów jakościowych po stronie dostawców zgodnie z ogólnymi zasadami six sigma oraz zarządzanie wprowadzaniem zmian technicznych po stronie zakupów
Jakich kandydatów szukamy?
- Mających min. 4-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku zdobytym w branży produkcyjnej,
- Z wykształceniem wyższym (profil techniczny będzie atutem)
- Ze znajomością metod i narzędzi zarządzania jakością (APQP, PPAP, 8D, 5Why)
- Ze znajomością Systemów Zarządzania Jakością i aspektami Środowiskowymi wg ISO 9001, ISO 14001
- Ze znajomością i/lub wiedzy z zakresu przetwórstwa metali (w zakresie spawania w szczególności) będzie dodatkowym atutem
- Z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
- Osób komunikatywnych, pełnych motywacji i zaangażowania, z dobra organizacja pracy
- Posiadających prawo jazdy kat.B.
Dlaczego warto dołączyć do zespołu naszego Klienta?
Kandydatom gotowym na nowe wyzwania Klient oferuje:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w skandynawskim przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Pomoc przy relokacji
- Atrakcyjne świadczenia socjalne
Chcesz dołączyć do zespołu najlepszych specjalistów? Nasz Klient jest otwarty na nieprzeciętne osoby, które wiedzą, czym jest pełen profesjonalizm. Nie zwlekaj! Prześlij swoją aplikację już dziś!