Inżynier ds. Infrastruktury Sieciowej
Miejsce pracy: Olsztyn
Zakres obowiązków na stanowisku
- Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i infrastrukturą (SSWiN, KD, CCTV, Ppoż, UPS/agregat, klimatyzacja).
- Pomiar i diagnoza układów światłowodowych oraz urządzeń elektronicznych.
- Przygotowywanie i realizacja projektów modernizacji infrastruktury RSS.
- Opracowywanie procedur bezpieczeństwa dla zasobów teleinformatycznych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (informatyka, telekomunikacja lub pokrewne).
- Min. 3 lata doświadczenia w branży.
- Prawo jazdy kat. B.
- Pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazań.
- Wymagane zdrowie do pracy na wskazanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość techniki światłowodowej, obsługa specjalistycznego sprzętu.
- Umiejętność szybkiego diagnozowania i usuwania usterek.
- Znajomość przepisów samorządowych, uprawnienia SEP, znajomość języka angielskiego.
Informacja:
- Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego) dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toaleta dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępna na IV i V piętrze;
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań na ww. stanowisku;
- Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
- Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
- Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
- Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]
*Wzór wymaganych dokumentów jest również dostępny na stronie internetowej Centrum Nowych Technologii w Olsztynie – http://bip.wmcnt.pl;
Dokumenty dodatkowe:
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Informacje dodatkowe
- Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
- Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
- Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
- Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
- Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.