JL to firma, która z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku od 2009 roku. Jesteśmy Generalnym Wykonawcą.
Zapewniamy kompleksową obsługę inwestycji budowlanych.
Specjalizujemy się w realizacji inwestycji mieszkaniowych, użyteczności publicznych, przemysłowych i rolniczych. Budujemy z zachowaniem najwyższych standardów przy użyciu najnowszych technologii i sprzętu. Zajmujemy się również wynajmem sprzętu budowlanego i rusztowań.
Zadowolenie klienta stanowi dla nas najważniejszą wartość dlatego inwestujemy w doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę. Pozytywne referencje świadczą o profesjonalnym i rzetelnym podejściu do realizowanych projektów
- Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej i hybrydowej
- Koordynowanie inwestycji pod względem technicznym (sporządzanie obmiarów)
- Sporządzanie i rozliczanie zamówień materiałowych (koordynowanie zamówień materiałów, sprzętu, transportu i usług)
- Kontakty z podwykonawcami oraz uczestniczenie w rozliczaniu prac podwykonawców w oparciu o wymagania kontraktu
- Sprawdzanie jakości i postępu wykonywanych prac zgodnie z harmonogramem
- Opracowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji kontraktu tj. raportów z przebiegu prac na budowie
- Udział w naradach koordynacyjnych, odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji
- Współpraca z kierownikiem budowy
- wykształcenie wyższe techniczne
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
- wielozadaniowość i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
- znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
-
umowa o pracę lub kontrakt B2B
-
interesującą pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
samochód służbowy, laptop, telefon