Kome Polska Sp. z o.o. zajmuje się generalnym wykonawstwem obiektów budowlanych, szczególnie budynków przemysłowych, magazynowych i użyteczności publicznej.
Specjalizujemy się w inwestycjach typu "zaprojektuj i wybuduj", gdzie w ramach jednej kompleksowej umowy, opracowujemy projekt, załatwiamy wszystkie formalności i realizujemy obiekt pod klucz.
Siedziba Firmy mieści się w Warszawie, a inwestycje prowadzone są na terenie całego kraju oraz poza granicami. Od rozpoczęcia działalności w 2005 roku, zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy obiekty o łącznej powierzchni ponad 400.000 m2. Posiadamy własne biuro projektowe, w którym pracuje Zespół doświadczonych architektów, konstruktorów, projektantów instalacji i kosztorysantów.
Zakres obowiązków:
- nadzorowanie prac budowlanych w wyznaczonym zakresie,
- udział w koordynacji prac na budowie,
- współpraca z Kierownikiem budowy oraz Kierownikiem projektu,
- bieżąca współpraca z firmami podwykonawczymi, nadzór nad pracownikami podwykonawcy,
- monitorowanie terminów oraz jakości prac,
- dbanie o zgodność realizowanych prac budowlanych z dokumentacją projektową,
- kontrola dostaw materiałów na budowę w zakresie terminowości, ilości i jakości,
- prace administracyjno- biurowe, w szczególności w zakresie tworzenia dokumentacji powykonawczej.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (min. inżynier) na kierunku budowlanym,
- min. 12-18 miesięcy doświadczenia pracy na budowie - bezpośredni nadzór nad prowadzonymi pracami,
- bardzo dobre zdolności organizacyjne,
- odpowiedzialność i zaangażowanie,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pracę w zgranym Zespole i partnerskie podejście,
- możliwość dalszego rozwoju w firmie (w tym możliwość zrobienia uprawnień),
- pracę przy realizacji ciekawych projektów,
- świadczenia dodatkowe m. in.: prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do PPK.