- Prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie wystąpień o odbiór robót oraz zestawień w zakresie wykonanych robót budowlanych.
- Analiza kompletności składanych wniosków o odbiór, opracowanie dokumentów odbioru końcowego, w tym dokumentacji powykonawczej.
- Bieżąca analiza postępu prac oraz kosztów robót kontraktowych i dodatkowych w oparciu o harmonogram.
- Przygotowanie raportów tygodniowych i miesięcznych oraz sprawozdań z przebiegu realizacji.
- Współpraca z zamawiającym, dostawcami i podwykonawcami oraz kierownictwem kontraktu.
- Obsługa bieżących potrzeb budowy, planowanie dostaw i kontrola materiałów dostarczanych na plac budowy.
- Koordynacja międzybranżowa wykonywanych robót.
- Wykształcenie o profilu technicznym w specjalności budownictwo.
- Znajomość obsługi MS Office (w tym Excel), dodatkowym atutem będzie znajomość programów z grupy CAD.
- Dyspozycyjność i mobilność (prawo jazdy kat. B) – gotowość do podróży służbowych.
- Sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy pod względem technicznym, logistycznym i ekonomicznym.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę.
- Bogatą ofertę szkoleń: technologicznych, prawnych, finansowych, rozwoju osobistego, zarządzania.
- Kursy językowe współfinansowane przez Pracodawcę: angielski i niemiecki.
- Pakiet usług medycznych.
- Korzystne warunki ubezpieczenia grupowego.
- Inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”.
- Kartę Multisport.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Koncernu.
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy