ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Inventory Associate
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
- Czynny udział w procesach Inventory
- Analiza konta rozliczenia zakupu towarów i kontakt z jednostkami zagranicznymi (Belgia) w systemie SAP
- wsparcie członków zespołu w ich obowiązkach, np. pomoc w przygotowywaniu journali, raportów, uzgodnień sald, administrowanie narzędziem uzgodnień sald, przygotowywanie metryk.
- Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz zadania ad-hoc zlecone przez Team Leadera zespołu Inventory lub Managera działu R2R.
- Wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe w obszarze finansów, księgowości, ekonomii
- Preferowane doświadczenie w księgowości w międzynarodowej firmie, mile widziane w SSC/BPO
- Dobra znajomość j. angielskiego (min.B2)
- Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel; mile widziana znajomość systemów ERP (Oracle, SAP)
- Bardzo dobre zdolności analityczne (analiza danych)
- Wielozadaniowość, chęć nauki i zdobywania nowych doświadczeń zawodowych
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę i realizację powierzonych zadań, postawa koleżeńska
- Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia do objęcia stanowiska samodzielnego specjalisty
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole w ramach międzynarodowych struktur
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością nawiązania dłuższej współpracy
- Atrakcyjne Wynagrodzenie
- Pakiet dodatkowy, np. prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- Codzienny kontakt z językiem angielskim