Najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Technik serwisu

    INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH Sp. z o.o.   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Pracownik help desk Dolnośląskie
Internal trainer for L1 & L2 Service Desk

Internal trainer for L1 & L2 Service Desk

Hemmersbach GmbH & Co.KG (Spółka Komandytowa) Oddział w Polsce
dolnośląskie, Wrocław, Bielany Wrocławskie
praca stacjonarna
2802 dni temu

Hemmersbach is specialised in cross-border infrastructural services for the information technology (IT) industry. We have more than 2000employees in 34 subsidiaries and the network of Hemmersbach Authorised Partners (HAP).

 

With their help, in over 190 countries worldwide, we offer our services within the following five segments: Repair, End User support, Expert Provision, Release & Deployment, Data Center Maintenance.

 

For Hemmersbach Poland located in Bielany Wrocławskie and for our expanding, international Global Service Desk Team we are seeking the following:

Internal trainer for L1 & L2 Service Desk
Location: Polska, Wrocław, Bielany Wrocławskie

Do you have helpdesk/service desk background and you like to pass knowledge to colleagues? Become internal trainer in Hemmersbach!

If you have:
  • Strong helpdesk/service desk background (preferably both L1 & L2),

  • Strong presentation & communication skills,

  • Ability to quickly process new information & extract the most important knowledge,

  • Passion for sharing your technical knowledge with others...

...you are perfect candidate fot this position!

 

Your main responsibilities:
  • Creating and maintaining Knowledge Base articles, end-user guides, preparation of training materials & training plans for new employees,

  • Preparation of scripts & templates for SD Agents,

  • Training & developing of new & existing Service Desk agents (both on soft & hard skills),

  • Review the performance of service desk agents to identify necessary improvement activities,

  • Active participation in all task & initiatives related to service level & quality advancement,

  • Ensure that the service quality is continually improved in order to reach satisfying level of end user satisfaction,

  • Cooperation with Service Desk Team Leader in order to manage agents knowledge level needed to provide service.

Our requirements:
  • Fluent English which allows for leading training (C1), preferably proven with certification,

  • Previous experience with Level 1 and Level 2 Service Desk,

  • Practical knowledge on solving IT incidents & users’ requests (among others: support of standard office applications & systems [i.e. Microsoft Office Suite, Outlook, Skype for Business, Antivirus, web browsers],

  • OS Installation/Configuration [Windows & Mac OS], basic troubleshooting of PCs, laptops, printers, mobile phones),

  • Strong organizational skills with ability to prioritize effectively,

  • Excellent communication skills and ability to interact professionally with a diverse group of employees.

Would be an asset:
  • ITIL knowledge (ITIL certificate is an asset),

  • Fluent German.

We can offer you:
  • Participation in establishment of the new team to support incoming projects,

  • Ability to create work flows, procedures and the real impact on the new project,

  • Possibility to use your technical knowledge as base, develop your soft skills and become a trainer,

  • Taking part in the transition of the new project,

  • Stable work in international, flexible and opened company;

  • Permanent support in daily tasks;

  • Interesting international projects and cooperation with management board,

  • Welcoming and friendly work environment within young team,

  • Multisport and medical care package.

 

Podobne oferty

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Technik serwisu

    INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH Sp. z o.o.   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...