A career within PwC’s Internal Communications Team, will provide you with the opportunity to co-create and lead internal communication projects and campaigns that help put business objectives into action.
We’re looking for a passionate communication specialist with plenty of creativity to improve our communication culture. The perfect candidate will have good writing skills, project management and design skills mixed with a can-do attitude.
You will be accountable for firm-wide and line of services communications, making internal tools and channels more accessible, appealing and useful to all our colleagues.
This role will collaborate with internal stakeholders to identify communication needs and target audiences, objectives and messaging.
Profile:
- Positive attitude and willingness to learn
- Have a communication flow: good skills in building relationships and understanding another perspective
- Be up to date with social media trends
- Interest in creating short videos
- Easiness in creating simple visual materials (PowerPoint, Google Slides)
- Being familiar with graphic design programs is nice to have
What would you do:
- Design and execute internal communication plans
- Create and edit messages within the internal communications area (newsletters, posts, articles, internal websites content, email announcements)
- Implement internal communication campaigns
- Ensure consistent framing of messages
- Managing and planning publications on our internal websites
- Measuring effectiveness of communication activities
- Liaising with internal stakeholders
Offer:
- The possibility of fast professional development
- Hybrid working model
- Work in a dynamic team and excellent atmosphere
- Private medical care for the employee and members of the immediate family and quarterly points to be used, including for a sports card, cinema tickets or restaurant voucher, etc.
- Access to in-house training programs and academies
In case of any problems while submitting the application, please contact us at the following e-mail address: pl_karieraeksperta@pwc.com.
We kindly inform you that the e-mail address pl_karieraeksperta@pwc.com is not used to send the application.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne