MONDI PRO SP. Z O. O. jest jednostką wyspecjalizowaną Mondi Polska wchodzącą w skład niemieckiej grupy kapitałowej MONDI GmbH. Lata doświadczeń, zdobyta wiedza i umiejętności, pozwoliły na zajęcie się w najszerszym zakresie rekrutacją stałą pracowników, przenosząc wszystkie dobre wzorce całej grupy, na codzienną działalność MONDI PRO.
Aktualnie wychodząc naprzeciw potrzebom personalnym naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie (okolice Piły i Krzyża Wlkp.)
Do aplikowania zachęcamy osoby również spoza woj. wielkopolskiego, gdyż oferujemy pomoc w procesie zmiany miejsce zamieszkania.
ZATRUDNIENIE NA OKRES 4-5 miesięcy (koniec umowy: luty 2018).
Naszym Klientem jest znany na rynku producent z branży automotive o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Wielkopolsce. W związku z nieustannym wzrostem w regionie oraz na rynku polskim poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko INTERIM HR MANAGER.
Do głównych zadań wlicza się realizacja i rozwój polityki personalnej w Polsce, Francji, Włoszech i Niemczech zgodnie z określonym planem strategicznym.
Ponadto Kandydat będzie odpowiedzialny za:
- Zarządzanie regionalne oraz lokalne operacjami z obszaru HR oraz kadrą zatrudnionych specjalistów
- Koordynowanie projektów rekrutacyjnych, administracji personalnej oraz polityki wynagrodzeń i benefitów
- Prowadzenie cyklicznych procesów HRowych (oceny roczne, przegląd wynagrodzeń, rozwój talentów)
- Odpowiedzialność za Employer Branding oraz komunikację wewnętrzną
- Wyznaczanie i prowadzenie szkoleń regionalnych
- Wsparcie lokalnego Dyrektora Zarządzającego oraz managerów w aspektach dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, raportowanie do Dyrektora HR oraz centrali Firmy
- Zarządzanie i zapewnianie właściwego dostosowania do obowiązujących przepisów prawa
- Miesięczne raportowanie KPI oraz opracowywanie sprawozdań
- Zarządzanie CSR w regionie
- Wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub ukończone pokrewne studia podyplomowe (mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi)
- 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze HR
- 2 lata doświadczenia w zarządzaniu w międzynarodowej organizacji
- Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie
- Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość obsługi oprogramowania MS Office (zwłaszcza MS Excel)
- Komunikatywność, otwartość i entuzjazm w codziennej pracy
- Wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność syntetyzowania informacji i efektywnego podejmowania decyzji biznesowych
- Gotowość do odbywania podróży służbowych (około 20-25 dni/rok)
Samodzielne stanowisko Interim HR Manager zapewnia dużą elastyczność w zakresie podejmowanych decyzji oraz przestrzeń do wdrażania nowych inicjatyw.
W zamian za zaangażowanie i wkład pracy nasz Klient oferuje bardzo atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji.
- Wszechstronne możliwości rozwoju kompetencji oraz wiedzy poprzez realizację ciekawych projektów w Polsce i w Regionie
- Dynamiczną pracę w serdeczniej atmosferze i wsparcie współpracowników
- Dofinansowanie systemu benefitów pozapłacowych
- Możliwość odbywania podróży do oddziałów zlokalizowanych na obszarze Europy
- Opiekę medyczną
- Pakiet relokacyjny w przypadku konieczności zmiany miejsca zamieszkania