Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Do Hotelu
Sofitel Warsaw Victoria
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Cel stanowiska:
Świadczenie zindywidualizowanych usług najwyższej jakości ze szczególną dbałością o detale celem dostarczenia usługi Inspired Meetings dla wszystkich Klientów. Obejmuje to koordynacje wszelkich działań operacyjnych dotyczących organizowanej konferencji od momentu podpisania Umowy do dnia eventu. To ścisła współpraca z klientem na etapie ustalania szczegółów spotkania oraz dystrybucja do wszystkich zaangażowanych departamentów w celu wzrostu efektywności działu sprzedaży oraz zwiększenia zadowolenia Klienta.
Wymagania:
- Realizowanie polityki handlowej hotelu.
- Profesjonalne reprezentowanie hotelu.
- Świadczenie usług najwyższej jakości na każdym etapie współpracy z Klientem.
- Efektywna współpraca z działem sprzedaży oraz innymi departamentami Hotelu.
- Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji
- Organizowanie site inspections z Klientami (po zakontraktowaniu spotkania, w celu omówienia szczegółów)
- Dokumentacja wszystkich elementów dotyczących spotkania.
- Przygotowanie podsumowania zamówienia klienta oraz innych dokumentów celem zapewnienia efektywnej komunikacji na zewnątrz oraz wewnątrz Hotelu.
- Raportowanie zewnętrzne na potrzeby Klienta oraz wewnetrzna na potrzeby przełożonego.
- Pilnowanie terminów (przedpłaty, zamówienia, itp.).
- Nawiązywanie kontaktu klienta z InspiredMeetings™ Concierge.
- Uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, jeśli sytuacja tego wymaga.
- Organizacja spotkań pomiędzy Klientem, a personelem Hotelu, jeśli istnieje taka potrzeba.
- Informowanie Dyrekcji w razie wątpliwości celem podjęcia natychmiastowych działań mających na celu wyeliminowanie ryzyka.
- Promowanie i sprzedaż dodatkowych usług Hotelu.
- Odpowiedzialność za wewnętrzne/firmowe (Orbis) rezerwacje.
- Pełna odpowiedzialność, od momentu wysłania oferty do realizacji, za małe spotkania cateringowe (max. do 20 osób).
- Podejmowanie efektywnych działań na rzecz zwiększenia sprzedaży.
- Utrzymywanie korzystnych relacji ze stałymi klientami.
- Znajomośc oferty hotelu, profesjonalna prezentacja oraz zachęcanie do korzystania z usług hotelu.
Oferujemy:
- Pracę w profesjonalnym zespole.
- Bogaty pakiet szkoleń.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
i w Środkowo-Wschodniej Europie. - Możliwość międzynarodowej kariery w strukturach sieci ACCOR.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.