Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Inspektor w Administracji Publicznej Warszawa
Inspektora ds. planowania rocznego w Wydziale Planowania, Departament Finansowy

Inspektora ds. planowania rocznego w Wydziale Planowania, Departament Finansowy

GDDKiA O/Warszawa
Warszawa
praca stacjonarna
2243 dni temu

GDDKiA_Logo.jpg

Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatów na stanowisko:



Inspektora ds. planowania rocznego w Wydziale Planowania, Departament Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa



Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1


Umowa na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


Pełen adres miejsca wykonywania pracy:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

ul. Wronia 53

00-874 Warszawa

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • wdrażanie i dostosowywanie, w oparciu o wskazówki przełożonego, do zmieniających się warunków i potrzeb plan roczny wydatków majątkowych i bieżących dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w układzie tradycyjnym, zadaniowym i paragrafowym poprzez wprowadzanie danych z ustawy budżetowej, planu finansowego KFD, decyzji Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa oraz informacji z Oddziałów i Departamentów GDDKiA, informacji sporządzonych przez innych pracowników Wydziału,
  • uzgadnianie,w oparciu o wskazówki przełożonego, wydatków ze środków budżetowych z pracownikiem tworzącym plan paragrafowo-asortymentowy w układzie budżetu zadaniowego, oraz wydatków nadzorowanych przez Departament Zarządzania Siecią Dróg Krajowych,
  • prowadzenie korespondencji, w oparciu o wskazówki przełożonego, z Oddziałami w zakresie wnioskowanych zmian w planach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca pod presją czasu;

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,niszczarka dokumentów;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
  • praca na III piętrze;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • budynek wyposażony w windy;
  • budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.
Pracownikom oferujemy:
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
    w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,  karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
    z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

 

Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie średnie,
  • Podstawowa znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, - znajomość procesu planowania budżetowego,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programu EXCEL, WORD.
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Pozostałe dokumenty:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

 

Termin składania dokumentów: 01/10/2018 (liczy się data wpływu oferty do urzędu)

 

 

Miejsce składania dokumentów:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

ul. Wronia 53

00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DF-WP 1)

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty