Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektora ds. planowania rocznego w Wydziale Planowania, Departament Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Umowa na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wdrażanie i dostosowywanie, w oparciu o wskazówki przełożonego, do zmieniających się warunków i potrzeb plan roczny wydatków majątkowych i bieżących dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w układzie tradycyjnym, zadaniowym i paragrafowym poprzez wprowadzanie danych z ustawy budżetowej, planu finansowego KFD, decyzji Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa oraz informacji z Oddziałów i Departamentów GDDKiA, informacji sporządzonych przez innych pracowników Wydziału,
- uzgadnianie,w oparciu o wskazówki przełożonego, wydatków ze środków budżetowych z pracownikiem tworzącym plan paragrafowo-asortymentowy w układzie budżetu zadaniowego, oraz wydatków nadzorowanych przez Departament Zarządzania Siecią Dróg Krajowych,
- prowadzenie korespondencji, w oparciu o wskazówki przełożonego, z Oddziałami w zakresie wnioskowanych zmian w planach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca pod presją czasu;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,niszczarka dokumentów;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
- praca na III piętrze;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- budynek wyposażony w windy;
- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, - możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie,
- Podstawowa znajomość zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym, - znajomość procesu planowania budżetowego,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programu EXCEL, WORD.
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Pozostałe dokumenty:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Termin składania dokumentów: 01/10/2018 (liczy się data wpływu oferty do urzędu)
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DF-WP 1)