Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
44 dni temu
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 147440

Warunki pracy


  • Obsługa klientów
  • Charakter pracy wymaga podzielności uwagi, konieczności wykonywania kilku czynności równocześnie lub częstego przerywania pracy w jej trakcie
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Pomieszczenie biurowe zlokalizowane na XII piętrze w budnku XV kondygnacynym
  • Pokój jednoosobowy, klimatyzowany
  • Zainstalowana winda

Zakres zadań

  • Kompletuje, przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu Dyrektora w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale
  • Prowadzi ewidencję korespondencji krajowej i zagranicznej w Wydziale z zastosowaniem elektronicznego zarządzania dokumentami oraz koordynuje działania Oddziałów w tym zakresie
  • Prowadzi terminarz spotkań, wyjazdów, narad oraz przygotowuje ich obsługę
  • Prowadzi ewidencję czasu pracy, absencję oraz delegacje pracowników
  • Prowadzi sprawy organizacyjne związane z wyjazdami służbowymi pracowników
  • Przygotowuje pisma dot. spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem Wydziału oraz koordynuje działania związane z przygotowaniem sprawozdań z działalności poszczególnych Oddziałów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenie prezentacji multimedialnych MS Power Point
  • Wysoka kultura osbista, komunikatywność, dyskrecja
  • Odporność na stres, koncentracja i podzielność uwagi
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Staż pracy/doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy biurowej,
  • Przeszkolenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentacji
  • Samodzielność, asertywność, zdolności organizacyjne
  • Umiejętność redagowania pism
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379