Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 147440
Warunki pracy
- Obsługa klientów
- Charakter pracy wymaga podzielności uwagi, konieczności wykonywania kilku czynności równocześnie lub częstego przerywania pracy w jej trakcie
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Pomieszczenie biurowe zlokalizowane na XII piętrze w budnku XV kondygnacynym
- Pokój jednoosobowy, klimatyzowany
- Zainstalowana winda
Zakres zadań
- Kompletuje, przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu Dyrektora w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale
- Prowadzi ewidencję korespondencji krajowej i zagranicznej w Wydziale z zastosowaniem elektronicznego zarządzania dokumentami oraz koordynuje działania Oddziałów w tym zakresie
- Prowadzi terminarz spotkań, wyjazdów, narad oraz przygotowuje ich obsługę
- Prowadzi ewidencję czasu pracy, absencję oraz delegacje pracowników
- Prowadzi sprawy organizacyjne związane z wyjazdami służbowymi pracowników
- Przygotowuje pisma dot. spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem Wydziału oraz koordynuje działania związane z przygotowaniem sprawozdań z działalności poszczególnych Oddziałów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenie prezentacji multimedialnych MS Power Point
- Wysoka kultura osbista, komunikatywność, dyskrecja
- Odporność na stres, koncentracja i podzielność uwagi
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Staż pracy/doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy biurowej,
- Przeszkolenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentacji
- Samodzielność, asertywność, zdolności organizacyjne
- Umiejętność redagowania pism