Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146547
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju,
- praca biurowa, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- analizuje stan techniczny infrastruktury oświetlenia drogowego oraz innych urządzeń związanych z funkcjonowaniem drogi zasilanych energią,
- gromadzi i aktualizuje dane dotyczące infrastruktury drogowej zasilanej energią elektryczną,
- bierze udział w przygotowaniu standardów dla systemu oświetlenia drogowego,
- bierze udział w przygotowaniu spraw formalnych związanych z przyłączeniem do sieci oświetlenia drogowego lub innej infrastruktury drogowej zasilanej energią elektryczną,
- przygotowuje materiały do postepowań przetargowych na dystrybucje i sprzedaż energii elektrycznej oraz utrzymania infrastruktury zasilanej energią elektryczną,
- współpracuje z Rejonami, innymi Wydziałami, Gminami oraz zakładami energetycznymi w zakresie utrzymania infrastruktury zasilanej energią elektryczną,
- uczestniczy w kontroli dróg utrzymywanych przez Wykonawców,
- wspiera proces podziału obwodów oświetleniowych dla GDDKiA i strony samorządowej w świetle obowiązujących przepisów prawa wynikających z ustawy Prawo energetyczne i ustawy o drogach publicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- prawo jazdy kategorii B,
- znajomość przepisów z zakresu: ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo o ruchu drogowym, prawo energetyczne,
- znajomość sieci drogowej województwa,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word
- kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Link do wzoru oświadczenia: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naborów. Link do wzoru oświadczenia: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
- posiadanie nieposzlakowanej opinii. Link do wzoru oświadczenia: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.,
- znajomość aktów prawnych: prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, kodeks postepowania administracyjnego,