Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
czynniki uciążliwe: wysiłek fizyczny, praca w terenie.
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy w tygodniu: odbiorcy i dostawcy usług, pracownicy Punktów Obsługi Klienta.
Inne: duży wysiłek fizyczny dotyczący przenoszenia kontenerów i sprzętów, paczek z materiałami biurowymi i baniaków z wodą mineralną, duża odpowiedzialność za powierzony majątek i prowadzone ewidencje, wyjazdy do Punktów Obsługi Klienta (Sieradz, Skierniewice, Piotrków Trybunalski oraz TPP w Bełchatowie, Kutnie, Tomaszowie Mazowieckim i Radomsku).
Zakres zadań
- prowadzenie wydziałowych ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych w celu bieżącej aktualizacji ewidencji stanu środków w Wydziale. Uzgadnianie stanu majątkowego (ewidencyjnego) i oklejanie nowo przyjętego majątku kodami kreskowymi;
- aktualizowanie kart spisu inwentarza. Przekazywanie wykazu mienia, który zmienił lokalizację lub użytkownika. Prowadzenie imiennych kart osobistego wyposażenia;
- przygotowywanie rocznego projektu planu zamówień celem zapewnienia funkcjonowania Wydziału. Prowadzenie postępowań celem zakupu materiałów i usług (przygotowywanie wniosków o wyrażenie zgody na realizację zamówienia oraz opisów przedmiotu zamówienia);
- nadzór techniczny nad urządzeniami zapewniającymi pracę Wydziału. Przekazywanie do serwisowania i wybrakowania urządzeń. Sporządzanie wykazu mienia do likwidacji. Odbieranie, potwierdzanie wyposażenia wydziału. Planowanie ustawiania mebli i urządzeń w pomieszczeniach służbowych. Zgłaszanie usterek do działu technicznego;
- zaopatrywanie komórek organizacyjnych Wydziału w sprzęt informatyczny i biurowy (materiały biurowe np. tonery i papier) w celu zapewniania ciągłości funkcjonowania Wydziału. Zamawianie, pobieranie i rozdzielanie pracownikom materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowania oraz materiałów wyposażenia pracowników (woda, herbata, środki czystości). Zamawianie i ewidencjonowanie pieczątek Wydziałowych. Zamawianie i rozliczanie biletów komunikacji miejskiej;
- weryfikacja faktur i opis pod względem merytorycznym w celu potwierdzenia prawidłowości realizacji operacji gospodarczych dotyczących Wydziału. Odbiór zakupionych i serwisowanych urządzeń i materiałów;
- prowadzenie spisów inwentaryzacyjnych i udział w komisjach inwentaryzacyjnych. Prowadzenie korespondencji z oferentami i udzielanie wyjaśnień podczas kontroli z zakresu realizowanych czynności;
- koordynator ewakuacji w Wydziale i tworzenie dokumentu ”szacowanie ryzyka wydziałowego”.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca/staż w administracji
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce, w tym przepisów dot. zamówień publicznych, praca w zespole, radzenie sobie w sytuacjach stresowych, poruszania się w środowisku informatycznym.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia prowadzenia magazynu lub ewidencji środków trwałych;
- obsługa programu biurowego: arkusz kalkulacyjny;
- doświadczenie w prowadzeniu spisów inwentaryzacyjnych;
- doświadczenie w prowadzeniu magazynu;
- doświadczenie w zakresie prac administracyjno-gospodarczych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-14 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Kancelaria Główna Urzędu bud. C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 146327
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytkaESP.
Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
1.1. podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
1.2. podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.