Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Lubin
praca stacjonarna
1 dzień temu
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lubin
Ogłoszenie o naborze Nr 146310

Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP w Lubinie. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie czasu pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks i ksero.


W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne - brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich

Zakres zadań

  • Prowadzi karty mieszkaniowe funkcjonariuszy, nalicza należności z tytułu równoważników za remont i brak lokalu oraz sporządza wykazy
  • Sporządza projekty decyzji administracyjnych regulujących uprawnienia do w/w świadczeń, a także pomocy finansowej na budownictwo lub uzyskanie lokali mieszkalnych
  • Sporządza dokumentację w zakresie pozyskiwania środków na Fundusz Wsparcia Policji
  • Opisuje faktury dotyczące zakupów z Funduszu Wsparcia Policji, kontrola ich zgodności z zawartymi porozumieniami
  • Prowadzi ewidencję przychodów i wydatkowania otrzymanych środków finansowych z tytułu otrzymanych darowizn oraz rozlicza darowizny pieniężne i rzeczowe zgodnie z zawartymi porozumieniami
  • Sprawdza prawidłowość wystawienia faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkowym, opisuje je zgodnie z zawartymi umowami i stanem faktycznego zużycia
  • Prowadzi ewidencję ilościowo- wartościową zużycia mediów na kartach utrzymania budynków
  • Nalicza obciążenia finansowe z tytułu umowy użyczenia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • obsługa komputera oraz urządzeń buirowych
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o Policji oraz rozporządzeń w sprawie zasad przydziału lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych przeznaczonych dla policjantów, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego, a także w sprawie zasad przyznawania równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu i za brak lokalu mieszkalnego
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła sie przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/ nie pracował lub pełnił/ nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i był/ nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisow ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujuawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dom celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Lubinie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji procedury nabowu na stanowisko ........... Oświadczenie należy opatrzeć własnoręcznym podpisem

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-03 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Traugutta 3
59-300 Lubin
lub można składać osobiście w siedzibie KPP Lubin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 lub mailowo na adres kadry@lubin.wr.policja.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty