Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Miejska Policji w Zamościu
Zamość
praca stacjonarna
9 dni temu
Komenda Miejska Policji w Zamościu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Zamość
Ogłoszenie o naborze Nr 145797

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • Praca w systemie ośmiogodzinnym
  • Praca w pomieszczeniach komendy
  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy
  • Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • Naturalne i sztuczne oświetlenie
  • Praca na I piętrze
  • Budynek posiada podjazd, windę oraz toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Organizuje i koordynuje obieg korespondencji jawnej KMP w Zamościu
  • Obsługuje składy chronologiczne i składy informatyczne nośników danych
  • Zapewnia wysyłkę korespondencji wychodzącej za pośrednictwem Poczty Specjalnej
  • Obsługuje ekspedycję w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów
  • Obsługuje przesyłki przeznaczone do nadania za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. z wykorzystaniem programu E-Nadawca

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietów biurowych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe