Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
· Zagrożenie korupcją,
· Zagrożenie naciskami grup przestępczych.
· Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.
Bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind.
Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- Nadzoruje jakość, aktualność i terminowość danych gromadzonych i przetwarzanych w KSIP, dotyczących wynikowych informacji statystycznych o przestępczości i wynikach działalności Policji (w zakresie przestępstw, postępowań, rejestracji procesowych osób, informacji uzupełniających dotyczących przestępstw, postępowań, rejestracji osób zatrzymanych, zastosowanych środków zapobiegawczych, notowań kryminalnych, osób poszukiwanych, zaginionych) oraz monitoruje poziom ich realizacji,
- Przeprowadza weryfikacje danych zgromadzonych w KSIP, a w przypadku konieczności modyfikuje lub usuwa,
- Usuwa dane zgromadzone w KSP (na podstawie wniosków osób uprawnionych),
- Wykonuje typowania i analizy kryminalne w zakresie zleconych przez właściwe komórki organizacyjne na podstawie danych zgormadzonych w KSIP,
- Udostępnia dane statystyczne w ramach Biuletynu Informacji Publicznych,
- Sporządza wnioski o korektę danych statystycznych w przypadkach przekazania błędnych danych do programu badań statystycznych statystyki publicznej,
- Przeprowadza szkolenia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w zakresie przetwarzania danych w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informacyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji,
- Znajomość: ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej, Zarządzenia Nr 70 KGP z dnia 02.12.2019 r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji, ustawa z dnia 14.12.2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczania przestępczości,
- Znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
- Znajomość przepisów o ruchu drogowym,
- Dobra organizacja pracy,
- Komunikacja,
- Samodzielność,
- Odporność na stres,
- Umiejętność podejmowania decyzji,
- Praca w zespole,
- Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z póź. zm.) lub zgoda na postępowanie sprawdzające,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe