Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku;
Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30 (wymiar etatu 1),
Załatwianie spraw służbowych poza jednostką,
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
Praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin;
Oświetlenie sztuczne i naturalne;
Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST)
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Zakres zadań
- obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- obsługa systemu elektronicznego zarządzanie dokumentacją typu EZD
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Miejskiej
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy i sprawozdawczości w Komendzie Miejskiej
- opracowywanie regulaminów, wytycznych, i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Miejskiej
- prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci
- wykonywanie zadań w zakresie sporządzania oraz ewidencjonowania zarządzeń, decyzji, rozkazów, regulaminów, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego
- prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby funkcjonariuszy systemu zmianowego
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych
- prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych
- przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby i Regulaminu oraz Regulamiunu Organizacyjnego Komendy Miejskiej PSP w Ostrołęce
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe