Inspektor

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
1 dzień temu
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 143927

Warunki pracy


  • Nietypowe godziny pracy (dyżury 12-godzinne)
  • Zagrożenie korupcją
  • Praca pod presją czasu, narażenie na stres
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na II piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
  • Zainstalowana winda

Zakres zadań

  • Prowadzi całodobowy monitoring sytuacji na terenie województwa, a w przypadku wystąpienia symptomów zagrożenia uruchomia procedury informowania, ostrzegania i alarmowania. Na bieżąco utrzymuje kontakt z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej, ministerstw i instytucji centralnych; przygotowuje raporty dobowe
  • Przygotowuje i przekazuje ostrzeżenia, komunikaty i informacje o ekstremalnych zjawiskach meteorologicznych oraz sytuacji hydrologicznej i innych zdarzeniach do służb, instytucji centralnych, jednostek samorządu terytorialnego, środków masowego przekazu, mieszkańców województwa mających wpływ na bezpieczeństwo i porządek publiczny przy wykorzystuje dostępne aplikacje i narzędzia informacyjne oraz informatyczne
  • Zamieszcza ostrzeżenia, komunikaty oraz inne ważne informacje (zgodnie z posiadanymi procedurami i katalogami informowania) w aplikacji RSO-„Regionalny System Ostrzegania”.
  • Zapewnienia po godzinach pracy stałą obsługę kancelaryjną Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
  • Zbiera informacje i sporządza dla potrzeb Wojewody oraz instytucji centralnych meldunki sytuacyjne, doraźne i dobowe
  • Obsługuje urządzenia, aplikacje, programy zainstalowane w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego, w tym między innymi: baza danych sił i środków „ARCUS”, videoterminal, system do zbiorowego wysyłania SMS „SSAPIK”, „Centralna Aplikacja Raportująca”, konsole łączności radiotelefonicznej, odbiornik do odbioru sygnałów o zagrożeniu z powietrza
  • Aktualizuje bazę danych teleadresowych na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego
  • Realizuje zadania dotyczące zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzenia publicznego – prowadzi rejestr dostępny na stronie internetowej Wojewody Lubuskiego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu zarządzania kryzysowego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „zastrzeżone” lub brak przyczyn uniemożliwiających pozyskanie poświadczenia
  • Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: Word, Excel, PowerPoint
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie z zakresu zarządzania kryzysowego

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-28 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna (informacje o przetwarzaniu danych osobowych) na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, s. 1; sprostowanie: Dz.U. L 127 z 23.5.2018, s. 2), zwanego dalej Rozporządzeniem, RODO.



  • W jakim celu dane są przetwarzane? Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Kto jest administratorem danych i jak można się z nim skontaktować? Wojewoda Lubuski z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski
  • Jak długo dane będą przetwarzane? Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor Generalny Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o archiwizacji

  • Na jakiej podstawie dane są przetwarzane?1. Osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w zakresie danych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej


    2. Osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu (art. 9 ust. 2 lit. a RODO) – w zakresie danych wrażliwych wykraczających poza regulacje Kodeksu Pracy oraz Ustawy o Służbie Cywilnej


    3. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)


    4. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)



  • Jakie inne regulacje zostały uwzględnione przy przetwarzaniu? Art. 22 (1) Kodeksu pracy, art. 4, 4a, 5 Ustawy o służbie cywilnej, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Ustawa o dostępie do informacji publicznej
  • Czy podanie danych jest obowiązkowe? Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Kto jest lub może być odbiorcą danych? Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wyniki naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Informacje w zakresie wyników wyboru są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Prezesa Rady Ministrów
  • Prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, Prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO - jeśli są błędne lub nieaktualne, Prawo do usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO - gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, Prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO
  • Gdzie można złożyć skargę na nieprawidłowości związane z przetwarzaniem? Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia
  • Jak można skontaktować się z inspektorem ochrony danych? W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@lubuskie.uw.gov.pl
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres czynności: Reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych zaistniałych na dowolnym dworcu kolejowym PKP S.A. w kraju - w Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych PKP S.A. (całodobowy punkt kontaktowy PKP S.A. w kolejowym systemie zarządzania kryzysowego), Obsługa systemów zabezpieczenia...
  • Inspektor kontroli państwowej w Departamencie Obrony Narodowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Obrony Narodowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Budżetu i Finansów (profil podatkowy)

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Budżetu i Finansów

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...