Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 143881
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.
Zakres zadań
- rozlicza przyznane z funduszu środki finansowe przeznaczone na nagrody motywacyjne policjantów Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku celem właściwego gospodarowania przyznanym limitem,
- prowadzi postępowania administracyjne funkcjonariuszy w celu ustalenia uprawnień do przyznania nagrody rocznej lub odmowy jej przyznania,
- opracowuje rozkazy o wyróżnieniu, przyznaniu nagrody motywacyjnej oraz wniosków o wyróżnienie kierowanych do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku celem przedłożenia do podpisania Komendantowi Miejskiemu Policji w Białymstoku,
- opracowuje stanowiska prawne dotyczące wydarzeń nadzwyczajnych związanych z bezpieczeństwem w komunikacji (kolizje/wypadki) spowodowanych przez policjantów w służbie i poza nią celem przedłożenia Komendantowi Miejskiemu Policji w Białymstoku propozycji wyciągnięcia konsekwencji dyscyplinarnych wobec funkcjonariuszy,
- wprowadza dane do podsystemu kadrowego SWOP z zakresu realizowanych na stanowisku zadań służbowych celem realizacji obowiązków wynikających z przepisów i poleceń resortowych,
- prowadzi dokumentację oraz weryfikuje wnioski dotyczące nadania orderów, odznaczeń, medali, odznak resortowych oraz mianowań na wyższe stopienie policyjne przed terminem celem właściwej realizacji polityki kadrowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Znajomość ustawy o Policji.
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe