Inspektor

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Jelenia Góra
praca stacjonarna
6 dni temu
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 143785

Warunki pracy

Praca na 3 piętrze w budynku bez windy, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Praca administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, wykonywana głównie w pozycji siedzącej - wymuszona pozycja ciała. Praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu oraz sprawności obu rąk. Praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę i telefon. Podjazd oraz toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych jedynie na parterze budynku. Stanowisko nie wymaga przemieszczania się pomiędzy budynkami Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej, praca jednozmianowa, podstawowy system czasu pracy.

Zakres zadań

  • Prowadzi komputerową ewidencję zdarzeń drogowych i kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
  • Przygotowuje i prowadzi korespondencję związaną ze zdarzeniami drogowymi w zakresie informowania innych podmiotów i uczestników zdarzeń o sposobie rozstrzygnięcia postępowań i ich zakresie odpowiedzialności w celu usprawnienia dalszych czynności odszkodowawczych.
  • Prowadzi korespondencję związana ze zdarzeniami drogowymi z innymi jednostkami i komórkami.
  • Weryfikuje i prowadzi komputerową ewidencję kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego.
  • Weryfikuje i prowadzi komputerową ewidencję zawiadomień o wykonaniu środka karnego.
  • Sporządza zaświadczenia i informacje o wykroczeniach popełnionych przez kierowców oraz udziela informacji zainteresowanym o posiadanej przez nich ilości punktów karnych za wykroczenia w ruchu drogowym oraz współpracuje z innymi podmiotami.
  • Wprowadza do ewidencji naruszeń przepisów ruchu drogowego dokonanych przez kierowców ujawnionych przez inne instytucje tj. Straż Miejską, Inspekcję Transportu Drogowego i Straż Graniczną.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeńśtwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 roku.
  • Znajomość: Ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
  • Znajomość Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego
  • Znajomość Ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia
  • Znajomość Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
  • Znajomość Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
  • Znajomość Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 lutego 2002 r. w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego
  • Znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 września 2022 r. w sprawie ewidencji kierujących pojazdami naruszających przepisy ruchu drogowego
  • Znajomość Zarządzenia nr 31 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 października 2015 r. w sprawie metod i form prowadzenia przez Policję statystyki zdarzeń drogowych
  • Komunikatywność
  • Terminowość
  • Dokładność
  • Obsługa komputera
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Kopia poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zawierajace zgodę na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U z 2024r., poz. 632 z późn. zm.) umożliwiajacego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniajacego do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" opatrzone własnoręcznym podpisem.o
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy specjalistycznej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zwierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U z 2024r., poz. 632 z późn. zm.) umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiającego do dostepu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" opatrzone własnoręcznym podpisem.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeńśtwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 roku.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Miejskiego Policji w Jeleniej Górze, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko ...... (należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-25 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego
ul. Nowowiejska 43
58-500 Jelenia Góra

Dokumenty można też składać osobiście w kancelarii Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Jeleniej Górze ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@jelenia-gora.wr.policja.gov.pl lub kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Inspektor Ochrony Danych Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pełnomocnik finansowy

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Nazwa stanowiska: pełnomocnik finansowy Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektów realizowanych w WUWr. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo- finansowym oraz budżetami projektów...
  • Starszy referent w Instytucie Informatyki

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
  • Specjalista ds. Administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do obowiązków będzie należało m.in.: obsługa kadrowa pracowników oraz osób na umowach cywilno-prawnych; wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych enova i POL-on; prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej; zarządzanie świadczeniami z Zakładowego Funduszu Świadczeń...
  • Specjalista ds. administracji i marketingu

    Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZADANIA: rejestrowanie zapytań ofertowych; przygotowywanie zestawień i raportów w zakresie analiz rynkowych oraz sprzedaży; obsługa portali i platform ofertowych; współtworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych; kreowanie wizerunku firmy w Social Media i portalach branżowych;...
  • Specjalista ds. marketingu internetowego

    Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestru zapytań ofertowych; Przygotowywanie raportów analizy rynkowej i sprzedaży; Zarządzanie platformami internetowymi służącymi do ofertowania; Przygotowanie kampanii marketingowych, budowanie dobrego wizerunku firmy w Social Media; Przygotowywanie...
  • Starszy Referent w Sekretariacie Instytutu Fizyki Teoretycznej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną. Przygotowywanie...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. środków trwałych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: ​prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
  • IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...
  • Inspektor ochrony danych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: wykonywanie obowiązków inspektora ochrony danych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach, a w szczególności: informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy...