Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Olsztyn
specjalista (mid)
praca stacjonarna
47 dni temu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 143760

Warunki pracy

Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, wymagająca dobrej organizacji czasu pracy. Nierównomierne natężenie obowiązków służbowych, praca wymagająca przestrzegania określonych przepisami terminów realizacji i odporności na stres. Możliwa praca w godzinach nadliczbowych w dni wolne od pracy.


Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy i urządzenia biurowe oraz meble biurowe. Stanowisko znajduje się na parterze budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Na piętro prowadzą schody, brak windy. Przed budynkiem podjazd dla inwalidów. Sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Miejsca parkingowe, w tym dla osób niepełnosprawnych oraz stojaki na rowery. Wyznaczona osoba pełniąca funkcje koordynatora do spraw dostępności (pomoc komunikacyjna i ruchowa).

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw kadrowych urzędu
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, rozliczanie czasu pracy oraz realizacja bieżących spraw kadrowych wynikających z potrzeb jednostki
  • prowadzenie wraz z przełożonymi zespołów dokumentacji pracowniczej (w tym ewidencji czasu pracy, wniosków urlopowych i innych zwolnień od pracy)
  • organizacja naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
  • obsługa informatycznego systemu PŁATNIK ZUS i R2Płatnik
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych i analiz z zakresu spraw kadrowych
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i dokształcaniem pracowników
  • prowadzenie spraw socjalnych i rozliczanie środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kadrach
  • dobra znajomość przepisów z zakresu kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi programów: Płatnik ZUS, R2Płatnik
  • zaliczone szkolenie "Służba przygotowawcza w służbie cywilnej" potwierdzone stosownym dokumentem
 

Podobne oferty