Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 143147
Warunki pracy
- praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
- praca będzie wykonywana w systemie jednozmianowym
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
Zakres zadań
- Prowadzi sekretariat Referatu III celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania
- Obsługuje korespondencję wpływającą i wysyłaną za pośrednictwem aplikacji E-Komenda i E-Nadawca oraz obsługuje korespondencję bieżącą celem zapewnienia terminowej realizacji obiegu dokumentów
- Wprowadza dane do Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie spraw kadrowych celem zachowania terminowości realizacji spraw
- Prowadzi ewidencję oraz koordynuje zagadnienia w zakresie urlopów, zwolnień lekarskich oraz realizuje zagadnienia dotyczące badań profilaktycznych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Wydziału w celu zachowania bieżącej analizy wykorzystania urlopów i ciągłości zdolności do pracy na określonych stanowiskach
- Sporządza zbiorcze zestawienia druków L4 funkcjonariuszy w celach sprawozdawczych
- Wprowadza dane do Internetowego Systemu Ewidencji Mandatów PUE-Mandaty w celu rejestracji mandatów karnych w programie
- Archiwizuje wytworzone w Referacie III dokumenty oraz przekazuje je do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania
- Pod nieobecność pracownika sekretariatu w zastępstwie prowadzi sekretariaty wchodzące w skład Wydziału celem zachowania ciągłości jego funkcjonowania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy kancelaryjno - biurowej
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność
- Umiejętność stosowania przepisów
- Znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe