Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
Pruszcz Gdański
specjalista (mid)
praca stacjonarna
6 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Ogłoszenie o naborze Nr 142903

Warunki pracy

*praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu *podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka *stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu *większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej *bariery architektoniczne – brak wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, budynek dwukondygnacyjny *na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia *stres związany z permanentną obsługą klienta

Zakres zadań

  • Sporządza dokumenty stanowiące podstawę naliczenia należności w zakresie określonym przez dysponenta środków budżetu państwa oraz prowadzenie niezbędną ewidencji w tym zakresie posiłków profilaktycznych.
  • Prowadzi zagadnieni wynikające z poleceń Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku określających zasady gospodarki finansowej, w szczególności prowadzenie gospodarki mandatowej oraz realizacja zadań z zakresu rozliczania finansowego poleceń wyjazdu służbowego.
  • Prowadzi zagadnieni z zakresu ewidencji, wydawania i rozliczania pokwitowań zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy.
  • Prowadzi spraw związane z gospodarką sprzętu kwaterunkowego będącego na stanie KPP w Pruszczu Gdańskim, w tym ewidencji i dokumentacji składników majątkowych sprzętu oraz jego wybrakowywanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Policji środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, środków higieny osobistej, a w szczególności prowadzenie niezbędnej ewidencji w tym zakresie, naliczanie ekwiwalentu za pranie i naprawę odzieży roboczej oraz równoważnika za umundurowanie.
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem zaopatrzenia i wyposażenia w niezbędny sprzęt i materiały, pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PdOZ), a w szczególności zapewnienie posiłków i usług pralniczych i prowadzenie rozliczeń w tym zakresie, zapewnienie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń i prowadzenie rozliczeń w tym zakresie Rozliczanie wydatków za płatności ponoszone za media.
  • Realizuje sprawy z zakresu pieczęci i stempli.
  • Archiwizuje i brakuje materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną spraw zakończonych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub na podobnym stanowisku
  • umiejętność sprawnej obsługi typowych urządzeń biurowych, w tym znajomość programów informatycznych MS Office, MS Word, Excel
  • dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji w sposób precyzyjny, jasny i zwięzły
  • umiejętność logicznego, analitycznego myślenia
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów i procedur z zakresu zasad gospodarki finansowej KWP w Gdańsku

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopia poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-04 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Wita Stwosza 4
83-000 Pruszcz Gdański

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kartuzy, ul. Kościuszki 12    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Oddziale Remontów i Usuwania Awarii

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Mikkego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: udział w komisjach na terenie m.st. warszawy na wezwania organów miasta; koordynacja z jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi dotycząca prac prowadzonych na sieci wodociągowej; przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji szacunkowej wartości...
  • Wartownik w Wydziale Bezpieczeństwa Fizycznego w Biurze Organizacyjnym

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: gotowość do natychmiastowego użycia przydzielonej broni, środków przymusu bezpośredniego oraz innego wyposażenia, obsługa systemu ewidencji kontroli dostępu, obsługa elektronicznego systemu obrotu kluczami, udział w szkoleniach z zakresu bezpieczeństwa...
  • Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: przygotowywanie zapotrzebowań na dostawę / usługę / robotę budowlaną do postepowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowania zgodnie z regulaminem; sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Pozwoleń Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji będących we właściwości Wydziału, prowadzonych w trybach odwoławczym i nadzwyczajnym, przygotowywanie odpowiedzi na skargi wnoszone do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na...
  • Podinspektor / Inspektor / Specjalista w Dziale Uzgodnień

    Zarząd Dróg Miasta Krakowa   Kraków, ul. Centralna 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
    12 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Uzgadnianie/opiniowanie: projektów zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlanych infrastruktury technicznej lokalizowanej w pasie drogowym dróg publicznych, tras przebiegu infrastruktury technicznej w drogach publicznych, drogach wewnętrznych...
  • Podinspektor

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji i weryfikacja wykazów zawierających informacje i dane podmiotów o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat; prowadzenie spraw dotyczących...
  • Starszy Inspektor

    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    15 godz.
    Wymiar etatu: 1 (umowa o pracę na czas określony do 31.12.2027 r. z możliwością przedłużenia) Wykształcenie: wyższe Zakres obowiązków: wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem umów o dofinansowanie i aneksów do tych umów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski...
  • Inspektor Nadzoru w specjalności elektryki / automatyki

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Brukselska 21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: kontrola wykonywania robót na budowie zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, przepisami BHP i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu...
  • Starszy Inspektor ds. BHP w Referacie Inspektorów BHP oraz PPOŻ

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    (umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika) Zadania: Zapewnienie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz podnoszenie standardów w tym zakresie w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: realizacja zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady...