Inspektor

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Olsztyn
praca stacjonarna
2 dni temu
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 142713

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • stres związany z działaniem pod presją czasu,
  • dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • budynek zaopatrzony jest wyłącznie w schodołaz umożliwiający transportowanie wózka inwalidzkiego,
  • budynek nie spełnia wymogów dotyczących podjazdów, wind, toalet dla osób  niepełnosprawnych (spełnia wyłącznie na parterze).

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy z zakresu dostaw mediów ( energii elektrycznej, gazu, telefonii komórkowej i stacjonarnej) w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Oddziału.
  • Wyposaża pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz środki ochrony indywidualnej w celu zapewnia bezpieczeństwa pracownikom oddziału i spełnienia wymagań zgodnie z obowiązującymi
  • Prowadzi sprawy z zakresu gospodarowania zbędnymi/zużytymi składnikami majątku Oddziału w celu przestrzegania prawidłowego gospodarowania majątkiem Oddziału
  • Prowadzi sprawy z związane z ubezpieczeniami komunikacyjnymi i majątkowymi Oddziału w celu zapewnienia zabezpieczenia majątku posiadanego przez Oddział.
  • Przygotowuje wnioski oraz dokumenty oraz prowadzi postepowania dla zamówień publicznych zgodnie w wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych_ w celu zapewnienia właściwego poziomu funkcjonowania Biura Oddziału.
  • Przygotowuje wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania dla zamówień poniżej progu przewidzianego dla stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw w celu przestrzegania zapisów obowiązujących Zarządzeń.
  • Prowadzi obsługę administracyjną Oddziału w celu prawidłowego funkcjonowania, należytego i terminowego wykonywania zadań.
  • Rozliczanie bilingów za rozmowy z telefonów stacjonarnych, komórkowych i korzystania z Internetu w celu weryfikacji poprawności naliczonych opłat.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Podstawowa znajomość ustawy PZP
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym biegle pakietu MS Office .
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • wzory oświadczeń znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89
10-083 Olsztyn
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: nr ogłoszenia lub Inspektor F-2)

W formie elektronicznej:
na adres olsztyn.rekrutacja@gddkia.gov.pl
(z dopiskiem w temacie i liście motywacyjnym : nr ogłoszenia lub Inspektor F-2)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:


 


1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;


2)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;


3)      podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny nałożony na Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) 
w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;


4)      administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą
i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności,
w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;


5)      zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;


6)      podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;


7)      posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody
i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;


8)      Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;


9)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie
z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);


10)  z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
  • Młodszy specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Strzelin, ul. Kamienna 10    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie sytuacji cieków i wałów przeciwpowodziowych znajdujących się na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o braku sprzeciwu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kontrola aktualności umów zawartych przez Szpital z dostawcami, monitorowanie współpracy z dostawcami, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i...
  • Pracownik ds. zamówień operacyjnych na usługi

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    12 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja postępowań zakupowych w Spółce oraz udział w komisjach przetargowych, sporządzanie dokumentacji postępowań (SWZ) / uzgadnianie umów / porozumień, udział w negocjacjach z wykonawcami, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Obsługi Przetargów

    Erontrans Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem przetargów transportowych; Odpowiadanie na bieżące zapytania przetargowe; Obsługa platform przetargowych; Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi działami w firmie; Zdobywanie informacji zwrotnych od klientów;...
  • Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

    Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Główne obowiązki: weryfikacja zakresów prac, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów na zamierzenia remontowe w lokalach mieszkalnych oraz kwaterach internatowych przed ponownym zasiedleniem, nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach o zarządzanie nieruchomościami...
  • Pracownik ds. zamówień

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    18 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Inwestycji

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Ostrołęka, ul. Poznańska 19    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: uczestniczenie w procesie programowania i planowania inwestycji wodnych, współpracę w określaniu potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych, analizę poszczególnych stadiów wykonywania wyznaczonych dokumentacji pod kątem...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...