Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Rykach
Ryki
praca stacjonarna
5 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Rykach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Ryki
Ogłoszenie o naborze Nr 142488

Warunki pracy

Czynności na stanowisku pracy wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera (pow. 4 godzin na dobę) oraz innych urządzeń biurowych (telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów). Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym.


Na stanowisku inspektora zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu.


Praca wykonywana jest w pomieszczeniu budynku Komendy Powiatowej Policji w Rykach przy ulicy Dolnej 2 usytuowanym na II piętrze. Budynek jest wyposażony w windę, szerokości korytarzy są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,łazienki są dostosowane do do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnospranych, dostęp do budynku z poziomu terenu.

Zakres zadań

  • prowadzi System Wspomagania Obsługi Policji w zakresie wprowadzania indywidualnego kalendarza czasu służby policjantów Wydziału
  • rejestruje i rozlicza godziny nadliczbowe policjantów Wydziału
  • wprowadza dane dotyczące rejestracji kryminalnych i procesowych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji
  • przeprowadza weryfikację danych zawartych w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji
  • obsługuje system ERCDŚ, pocztę elektroniczną oraz SWOP
  • udziela odpowiedzi i informacji jednostkom Policji i uprawnionym podmiotom

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Brak zatrudnienia lub pełnienia służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub bycia współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy lustracyjnej (dot. osób urodzonych przed dniem 01.08.1972 r.)
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Podanie adresowane do Komendanta Powiatowego Policji w Rykach
  • Oświadczenie o niezatrudnieniu lub niepelnieniu służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub niebyciu współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisow ustawy lustracyjnej (dot. osob urodzonych przed dniem 01.08.1972 r.)
  • Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Rykach
ul. Dolna 2
08-500 Ryki

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kartuzy, ul. Kościuszki 12    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piła, ul. Motylewska 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Starszy Inspektor ds. BHP w Referacie Inspektorów BHP oraz PPOŻ

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    (umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika) Zadania: Zapewnienie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz podnoszenie standardów w tym zakresie w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: realizacja zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady...
  • Podinspektor / Inspektor / Specjalista w Dziale Uzgodnień

    Zarząd Dróg Miasta Krakowa   Kraków, ul. Centralna 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
    18 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Uzgadnianie/opiniowanie: projektów zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlanych infrastruktury technicznej lokalizowanej w pasie drogowym dróg publicznych, tras przebiegu infrastruktury technicznej w drogach publicznych, drogach wewnętrznych...
  • Specjalista ds. Bezpieczeństwa

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 dni
    Obowiązki na stanowisku: Reprezentowanie Spółki przed organami oraz instytucjami publicznymi zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Osób i Mienia, Ustawy Prawo Lotnicze oraz innych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i ochrony; Nadzór nad realizacją zobowiązań Spółki w zakresie...
  • Inspektor zamówień publicznych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale ds. Zabezpieczeń Technicznych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres czynności: Wydawanie rekomendacji, zaleceń oraz wytycznych do realizacji w zakresie stosowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach PKP S.A., w szczególności na dworcach kolejowych; Opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie systemów zabezpieczenia technicznego w...
  • Podinspektor

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji i weryfikacja wykazów zawierających informacje i dane podmiotów o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat; prowadzenie spraw dotyczących...
  • Specjalista / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Lębork, ul. Słupska 18    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Przygotowanie i prowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych organizowanych przez Rejon, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty 10 000 złotych. Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Przygotowania Inwestycji

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul. Mostowa 11a    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 6 800 zł brutto/mies.
    4 dni
    Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań. Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji...